مرد صاحبخانه‌ای که در آرایشگاه زنانه‌ای در غرب تهران ، دوربین مداربسته‌ نصب کرده بود، تحت تعقیب ماموران پایگاه دوم اطلاعات امنیت تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۰۵۴۱

به گزارش جام‌جم، اوایل این هفته، 2 زن آرایشگر به شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران مراجعه و از مرد صاحبخانه به خاطر نصب دوربین مداربسته در آرایشگاه زنانه خود شکایت کردند.

یکی از شاکیان در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: 10 روز پیش برای راه‌اندازی یک آرایشگاه زنانه به همراه دوستم در یکی از محله‌های غرب تهران مغازه‌ای را اجاره کردیم و قرار بود پس از پایان ماه رمضان، آرایشگاه جدید را در این محل افتتاح کنیم.

به همین دلیل در یکی از اتاق‌ها لوازم منزل قرار داده و در این محل زندگی می‌کردیم و هر روز به نظافت آرایشگاه و چیدمان وسایل و ابزارهای کارمان می‌پرداختیم تا سالن را آماده کنیم.

ثبت لحظات زندگی 2 آرایشگر

زن شاکی ادامه داد: 2 روز قبل هنگام نظافت آرایشگاه و چیدمان وسایل آن، متوجه شدم در گوشه‌ای از دیوار وسیله‌ای نصب شده و مدام به این سو و آن سو می‌چرخد و تکان می‌خورد. به گمان این‌که، دستگاه فوق مربوط به تهویه اتاق‌ها باشد، توجهی نکرده و به کارم ادامه دادم.

شب‌هنگام، به دنبال کلید دستگاه تهویه بودم تا آن را خاموش کنم، اما تمام کلید‌های نصب شده در مغازه را امتحان کردم که بی‌نتیجه بود. به اوضاع مشکوک شده و ماجرا را برای همکارم تعریف کردم و 2 نفری دوباره به جستجوی کلید برق آن پرداختیم، اما موفق به یافتن کلید برق آن نشدیم.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتیم، دستگاه را که گمان می‌کردیم دستگاه تهویه است، از آن محل جدا و در مکان دیگری نصب کنیم که هنگام کندن آن از دیوار، متوجه شدیم این دستگاه، دوربین مداربسته است. از مرد صاحبخانه به خاطر نصب این دوربین مداربسته در محل کار و زندگی‌مان شکایت داریم. گمان می‌بریم او با نصب این دوربین، زندگی خصوصی ما را ثبت کرده است تا ما را در دام شیطانی گرفتار کند.

پس از این اظهارات، همکار وی هم مورد تحقیق قرار گرفت و گفته‌های او را تایید کرد. با تشکیل پرونده قضایی، ماموران پایگاه دوم اطلاعات امنیت تهران، تحقیقات ویژه‌ای را در این ارتباط آغاز کردند و دستور دستگیری صاحبخانه خطاکار صادر شده است تا با احضار وی به مرکز پلیس، او در بازجویی راز نصب دوربین مداربسته در آرایشگاه زنانه 2 مستاجرش را برملا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها