با توزیع لامپ کم مصرف در تهران

مصرف برق 150 مگاوات‌ کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: توزیع ده میلیون لامپ کم مصرف در تهران موجب کاهش 150 مگاواتی مصرف برق شده است.
کد خبر: ۲۷۴۴۷۸
سعید مهذب ترابی در گفتگو با مهر گفت: تاکنون بیش از ده میلیون لامپ کم مصرف در سطح مشترکان تهرانی توزیع شده که عدد بسیار خوبی است، ضمن اینکه پیش بینی می شود حداقل 50 درصد از لامپهای توزیع شده، توسط مردم مورد استفاده قرار گیرد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: تجربه نشان می دهد هر یک میلیون لامپ کم مصرف، 30 مگاوات در پیک بار تاثیر دارد، معنای این گفته آن است که استفاده خوب مردم از لامپهای کم مصرف، حداقل بالغ بر 150 مگاوات در پیک بار تهران تاثیر داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: هدفگذاری ما این است که به ازای هر مشترک، 4 لامپ کم مصرف تا آخر تابستان توزیع شود، بنابراین با وجود 3 میلیون مشترک در تهران، باید 2 میلیون دیگر لامپ کم مصرف توزیع شود.
 
مهذب ترابی همچنین در خصوص سهم مردم از کاهش تلفات شبکه برق در تهران گفت: سهم شرکت از کاهش تلفات برای امسال 230 مگاوات است که هم اکنون با همکاری خوب مردم، 130 درصد محقق شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: هدفگذاری برای کاهش سالانه یک درصد تلفات شبکه برق است که خوشبختانه در سال 87 نسبت به سال 86 این هدف محقق شده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها