شبکه 2 سیما روی خط تولید

«خلسه» با امین تارخ ادامه دارد

گروه رسانه: مجموعه انیمیشن «شکرستان» و مجموعه تلویزیونی «خلسه» از جدیدترین آثار شبکه 2 سیماست که در مراحل مختلف تولید قرار دارند. مجموعه انیمیشن «شکرستان» را بابک نظری کارگردانی کرده و جلال ذوالفنون برای آن موسیقی می‌سازد.
کد خبر: ۲۷۴۲۸۱

ذوالفنون که استاد، نوازنده سه‌تار و موسیقی‌شناس است، اولین‌بار است که برای یک سریال تلویزیونی آن هم در قالب انیمیشن آهنگسازی می‌کند.

سید مسعود صفوی، تهیه‌کننده این مجموعه که در 60 قسمت 15 دقیقه‌ای تولید می‌شود درباره داستان شکرستان گفت: شکرستان شهری است خیالی که همه چیز در آن وارونه است. اتفاقاتی که در این شهر رخ می‌دهد به قدری عجیب و غریب است که گاهی حتی مردم شکرستان را نیز به تعجب وامی‌دارد؛ ماجراهای شکرستان در اصل بر گرفته از مثل‌ها و حکایت‌های ایرانی است.

مجموعه شکرستان به مدیریت شوکت حجت دوبله می‌شود، این مدیردوبلاژ از بهترین گویندگان برای دوبله این مجموعه استفاده کرده که از میان آنها می‌توان به مرتضی احمدی، علیرضا شایگان، اکبر منانی، جواد پزشکیان، تورج نصر، علیرضا جاویدنیا، نرگس فولادوند و فرانک رفیعی اشاره کرد. متن مجموعه شکرستان را مهدی اسماعیلی نوشته است. این مجموعه بزودی از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

گروه کودک و نوجوان شبکه 2 همچنین مسابقه «پله پله» را در‌ایام ماه رمضان پخش خواهد کرد. این مسابقه را علی‌اکبر ذاکری برای گروه سنی 12 تا 16 سال تهیه کرده است. این مسابقه در 180 قسمت تولید می شود که پخش آن از ابتدای ماه رمضان آغاز می‌شود.

برزیده، خلسه را به نیمه رساند

عبدالحسین برزیده مدتی است کارگردانی اپیزود «خلسه» از مجموعه راه شیری را آغاز کرده است. مجموعه راه شیری را رامین عباسی‌زاده در 76 قسمت تهیه می‌کند و تاکنون کارگردانانی مانند ایرج کریمی، سامان مقدم، مونا زندی و... اپیزودهای دیگر مجموعه را مقابل دوربین برده‌اند. اپیزود خلسه را در 6 قسمت، احمد رفیع‌زاده نوشته که سرپرستی گروه نویسندگان راه شیری را نیز به عهده دارد.

داستان خلسه درباره وکیلی خوشنام به نام عظیمی است که همیشه در پرونده‌های قضایی موفق بوده، اما به طور اتفاقی با موضوع قتل زنی به نام هما مواجه می شود که پسرش او را به قتل رسانده است...

در خلسه، امین تارخ نقش عظیمی را بازی می‌کند. رامین راستاد، حنانه شهشهانی، لیلی تقوی، نگین معتضد، آیدا فقیه‌زاده، فرامرز روشنایی و... دیگر بازیگران خلسه هستند. از دیگر عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: تصویربردار: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: امین میرشکاری، مدیرتولید: حسن خضرآبادی، طراح گریم: مهری شیرازی و طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها