شوت - گل

تاج: به حریم خصوصی وارد نمی شویم

فارس: مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تاکنون در بحث منشور اخلاقی به حریم خصوصی هیچ فردی ورود نشده است. اعتقاد دارم علاوه بر لیگ برتر باید در لیگ دسته اول فوتبال هم بحث منشور اخلاقی را مطرح و به چنین مسائلی رسیدگی کرد.
کد خبر: ۲۶۹۵۱۵

کلاه‌کج در پرسپولیس

جام‌جم: عادل کلاه‌کج با رای کمیته انضباطی، مجوز حضور در پرسپولیس را به‌ دست آورد.کلاه‌کج در این باره به فارس گفت: با توجه به رای کمیته انضباطی برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارم و از امروز عصر در تمرین این تیم شرکت خواهم کرد.

معدنچی: برای حضور در اروپا ناامید نیستم

جام‌جم: بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی امارات با بیان این‌که هنوز از حضور در تیم‌های اروپایی ناامید نشده، پیوستنش به تیم‌های مطرح قاره سبز را منوط به قرارگرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی دانست.مهرزاد معدنچی در گفتگو با مهر، در مورد آینده‌اش در تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: من بسیار خوشبین هستم. این تیم سال آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و حضور در این مسابقات می‌تواند به رشد فوتبالم کمک کند.

عقیلی در تست پزشکی فرایبورگ

جام‌جم: هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش سپاهان دوشنبه شب برای حضور در تست پزشکی تیم فرایبورگ، راهی کشور آلمان شد.عقیلی که با موافقت باشگاه سپاهان راهی آلمان شده، 3 روز در تست پزشکی باشگاه فرایبورگ حاضر می‌شود و سپس با بازگشت به اصفهان همچنان تمرینات خود را همراه طلایی‌پوشان در اصفهان دنبال می‌کند.

کعبی: منتظر علی کریمی هستیم

جام‌جم: حسین کعبی در پاسخ به این سوال که تا چه حد شانس قهرمانی برای استیل‌آذین قائل است، گفت: حضور در کورس قهرمانی برای تیمی که بتازگی به لیگ برتر صعود کرده، دشوار است. باید واقع‌بین بود، این فصل می‌خواهیم تنها نتایج خوبی بگیریم.کعبی با اشاره به حضور بازیکنانی نظیر فریدون زندی و امیر شاپورزاده در تیم استیل‌آذین به ایسنا گفت: ما منتظر علی کریمی هم هستیم. اگر او به تیم ما بیاید، می‌تواند کمک فراوانی در این فصل به تیم کند.

میثاقیان: من و نیکبخت به هم می‌رسیم

فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: در صورت مهیا شدن شرایط بعد از 10 سال من و نیکبخت به هم خواهیم رسید.اکبر میثاقیان اظهار کرد: خیلی دوست دارم نیکبخت واحدی که شرایطش برای حضور در لیگ برتر مهیا نیست را جذب کنیم.

مسعود مرادی، داور دیدار ام صلال و سئول

جام‌جم: مسعود مرادی دیدار تیم‌های ام صلال قطر و سئول کره جنوبی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را سوت خواهد زد.حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک اول و ادیب صبحی از عراق به عنوان کمک دوم مسعود مرادی را در قضاوت این بازی در اول مهرماه همراهی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها