شهریار محمدی: ستاره مستطیل سبز فوتبال حتی اگر چاق شود و مثل دوران اوجش نتواند توپ را از روی خط دروازه بگذراند، باز هم خبرساز است. سال‌های سال است که اریک کانتونا، پله و... از دنیای فوتبال بازی روی چمن خداحافظی کرده‌اند اما هنوز هم خیلی‌ها خبر‌هایی را که در مورد آنها منتشر می‌شوند با اشتیاق می‌خوانند.
کد خبر: ۲۶۳۹۷۹

دیروز رونالدو، ستاره روز‌های نه‌چندان دور دنیای فوتبال در ایتالیا چنین حال و روزی داشت؛ مردم ایتالیا با اشتیاق خبری را می‌خوانند که از یک سو با رونالد ارتباط داشت و از سوی دیگر با کشور ما.

خبری که روزنامه گازتا دلا اسپورت این تیتر را برایش انتخاب کرده بود؛ «فیلمی برای صلح»

ماجرا از این قرار است که رونالدو ستاره دنیای فوتبال قرار است جلوی دوربین محمدحسین لطیفی کارگردان ایرانی برود.

این خبر اگرچه چند روز پیش منتشر شد اما روزنامه‌های ایتالیایی دیروز آن را منتشر کردند تا رونالدو در روز‌هایی که هنر چندانی برای ارائه در زمین فوتبال ندارد،باز هم به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود.به گزارش ایسنا، پس از آن‌که اوایل هفته اعلام شد؛ «محمدحسین لطیفی»، کارگردان ایرانی قصد دارد فیلمی درباره «رونالدو» بسازد، رسانه‌های ایتالیا امروز به انعکاس آن پرداختند.

این فیلم با همکاری اتاق بازرگانی ایران برزیل، ساخته می‌شود. در این فیلم زندگی رونالدو در یک فیلم ایرانی به‌تصویر کشیده خواهد شد. محمدحسین لطیفی، کارگردان ایرانی این فیلم، آن را صرفا برای کودکان فلسطینی که ساکن اردوگاه‌های پناهندگان هستند، می‌سازد.

طبق توافقی که در چند روز آینده میان مدیر برنامه‌های رونالدو و رئیس اتاق بازرگانی ایران برزیل امضاء خواهد شد، این چهره‌ سرشناس دنیای فوتبال سفیر صلحی برای خاورمیانه می‌شود.

این توافق‌نامه، این امکان را می‌دهد که «رونالدو» علاوه‌بر بازی در فیلم، به‌عنوان واسطه برای ترویج صلح در مناطق اشغالی فلسطین فعالیت کند.

روزنامه دلا اسپورت نوشته: این پروژه ایرانی که رونالدو، شماره 9 نام خواهد داشت، اولین تلاش برای به سینما آوردن رونالدو نیست. در سال 2004 فرناندو میرلس، کارگردان اثر معروف «کوری» قصد داشت زندگی رونالدو را در قالب فیلمی به‌تصویر بکشد. دو ماه قبل نیز مسوولان باشگاه کورینتیانس برای ساخت اثری مستند درباره رونالدو با کمپانی FOX برزیل به توافق رسیده بودند، اما انگار بخت با لطیفی بیشتر سازگار بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها