کتابخانه سلا‌مت

دایره‌المعارف پزشکی درمان اعتیاد

«دایره‌المعارف پزشکی درمان اعتیاد» تالیف نادعلی اسماعیلی در 24 فصل (1460 صفحه)‌ به مباحثی می‌پردازد مثل: آشنایی با مواد اعتیادآور، عوارض و بیماری‌های ناشی از اعتیاد، چگونگی وابستگی به مواد اعتیادآور و تشخیص اعتیاد، اصول کلی درمان، نقش خانواده و اجتماع در درمان اعتیاد، درمان اعتیاد با هیپنوتیزم، دارو درمانی، روان درمانی، طب سوزنی (چینی)‌ و طب سنتی (گیاهی)‌ در درمان اعتیاد، نقش هنر و ورزش در درمان اعتیاد، نتایج درمان و... این کتاب را انتشارات نادعلی با شمارگان 3000 و قیمت 12000 تومان به چاپ رسانده است.
کد خبر: ۲۵۶۷۱۶

تر و خشک کردن کودکان

مجموعه کتاب‌های «تر و خشک کردن کودکان» نوشته شارلوت پریستون، ترجمه فرزانه کریمی را انتشارات قدیانی در 4 شماره با عناوین 6 هفته اول، راهنمای خواب خوب، راهنمای تغذیه خوب و راهنمای عادت‌های خوب، در 3300 نسخه منتشر کرده و به بسیاری از سوال‌های شما پاسخ داده و راه‌های صحیح را ارائه داده است؛ سوال‌هایی مثل شیر مادر یا شیر خشک؟ کودک شما چرا گریه می‌کند؟ تا چه حد گریه کردن طبیعی است؟ چقدر لباس باید بپوشد؟ آیا کودک اغلب ساعت‌های روز را می‌خوابد؟ آیا از تاریکی می‌ترسد؟ آیا خوابش پریشان شده است؟ از چه زمانی برنامه غذایی او را شروع کنید؟ و چگونگی پایه‌گذاری عادت‌های خوب و اطلاعات اساسی مربوط به تغذیه و بسیاری مطالب دیگر.

احساس‌های تو

چاپ سوم مجموعه کتاب‌های «احساس‌های تو» نوشته جن گرین و برایان موزس، ترجمه قاسم کریمی را واحد کودکان و نوجوانان موسسه انتشارات قدیانی با عناوین: من غمگینم، من تنهایم، من به حق خودم نمی‌رسم، من توسری خورم، من معلولم و مطالبی دیگر، مهارت‌های چگونه زندگی کردن و مقابله با ضعف‌ها را به کودکان 6 تا 10 ساله آموزش می‌دهد.هر عنوان از این مجموعه کتاب مصور، در 3300 نسخه و قیمت 400 تومان منتشر شده است.

قابل توجه ناشران

ناشرانی که مایلند کتاب‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به مخاطبان معرفی کنند، می‌توانند دو نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود را به نشانی بلوار میرداماد، جنب مسجدالغدیر، روزنامه جام‌جم،طبقه سوم، صفحه سلامت ارسال‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها