رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد گفت: تا کنون ستادهای هماهنگی حمایت مردمی از احمدی نژاد در 26 استان کشور تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۴۹۳۴۸
به گزارش مهر، سید مجتبی ثمره هاشمی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه محلی استان خراسان رضوی برگزار شد، افزود: احمدی نژاد در صورت پیروزی در تحقق شعارهای قبلی اش که همان عدالت گستری، خدمت به بندگان خدا، مهرورزی، تعالی و پیشرفت کشور بود ، خواهد کوشید.
 
رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد مهمترین نقشه کشور بعد از سند چشم انداز را برنامه پنجم عنوان کرد و افزود: این برنامه در حال تدوین است و در سال جاری ارائه خواهد شد.
 
ثمره هاشمی اجرای طرح تحول اقتصادی، بهینه کردن یارانه ها، اصلاح سیستم بانکی و گمرکات، کارآمد کردن واحدهای تولیدی و اقتصادی، حفظ ارزش پول ملی و توجه بیشتر به مناطق محروم و رفع محرومیتها، توسعه دانشگاه ها، برنامه ریزی برای تطبیق بیشتر نیازهای کشور با رشته های دانشگاهی و تحول در محتوا و برنامه های آموزش و پرورش را از اهداف آینده احمدی نژاد برشمرد .
 
مشاور سابق رئیس جمهور چهار فعالیت عمده ستادهای مردمی را مروری بر گفتمان انقلاب اسلامی، ارائه گزارش فعالیتهای دولت نهم، پاسخ به شبهات و دعوت به مشارکت حداکثری مردم برشمرد و افزود: این ستادها در 26 استان تشکیل شده و در سه استان دیگر نیز در حال شکل گیری است.
 
وی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل شکل گیری دیر هنگام این ستادها گفت: البته هنوز دیر نشده است و برخی این فعالیتها را زود شروع کرده اند.
 
ثمره هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سفرهای استانی در زمان انتخابات و توزیع سیب زمینی و پول بین دانشجویان گفت: سفرهای استانی و دیدار با مردم و خانواده شهدا چیز جدیدی نیست و رئیس جمهوری نمی تواند به دلیل نزدیک بودن زمان انتخابات وظایف خود را اجرا نکند و به سفر استانی نرود.
 
وی اضافه کرد: همه ساله براساس قانون تعدادی از اقلام کشاورزان براساس قیمتهای تضمینی و توافقی توسط دولت خریداری می شود و امسال نیز بر همین اساس سیب زمینی مازاد خریداری شده و بخشی صادر و بخش دیگری در انبارها ذخیره و اضافه آن بین خانواده کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد و این در حالی است که در دولتهای سابق این اضافات صورتجلسه و بعد منهدم می شد.
 
رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد درباره توزیع پول بین دانشجویان نیز گفت: به فرض چنین اتفاقی افتاد ، این کار تازگی ندارد و مربوط به سه ماه پیش است و همچنین از جمعیت سه  میلیون و 550 هزار نفری دانشجویان کشور تنها دو هزار نفر در دانشگاه تهران هستند و اگر توزیع پول با هدف جلب آرا توهین به خود دانشجویان است و دولت چنین قصدی نداشته است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره دلایل عدم واکنش دولت به سیاه نمایی ها نیز گفت: یکی از دلایل تخریب وادار کردن مسئولان به مقابله است و این کار موجب انحراف از کار اصلی می شود پس دولت به این تخریبها توجهی نکرده است.
 
ثمره هاشمی افزود: فعالیتهای دولت آن قدر شفاف است که این سیاه نمایی ها تاثیر چندانی در این کارنامه نخواهد داشت.
 
وی در پاسخ سوال خبرنگار دیگری که از وی پرسید چه میزان از شعارهای احمدی نژاد در دوره قبل محقق شده گفت: قدمهایی که برای اجرای عدالت در کشور برداشته شده با معیارهای کمی قابل اندازه گیری نیست .
 
ثمره هاشمی  خاطرنشان کرد: بسیاری از ملتها به دنبال عدالت هستند و امروز رئیس جمهور ما پرچم دار این عدالت است و رعایت عدالت، اخلاق و معنویت، کرامت انسانی و برادری و دوستی را سرلوحه کار خود قرارداده و معتقد است صلح و آرامش جز با رعایت این چهار اصل در جهان برقرار نمی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها