رئیس کمیته داوران:

قضاوت داور ایرانی عالی بود

مجتبی شریفی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت داوران ایرانی در دربی شصت و ششم را بسیار عالی توصیف کرد.
کد خبر: ۲۳۵۹۱۸

به گزارش مهر، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال  پس از پایان دربی شصت و ششم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پس از سالها داور ایرانی این بازی را قضاوت کرد باید بگویم که آنها عملکرد بسیار عالی داشتند و به خوبی روند بازی را اداره کردند.

وی اضافه کرد: بازیکنان دو تیم هیچ گونه حرکت تحریک آمیز نداشتند و خوشبختانه چنین مسائلی در این بازی بزرگ به حداقل رسید. بازیکن پرسپولیس که پیراهنش را درآورد، قطعا با برخورد کمیته انضباطی مواجه می شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص حرکت نیکبخت واحدی به سمت تماشاگران استقلال، گفت:حرکت این بازیکن درست نبود و باید با دیدن گزارش داور در این خصوص تصمیم گیری شود.

شریفی در پایان در خصوص شکسته شدن صندلی ها از سوی تماشاگران استقلال اظهار داشت : قرار است میزان خسارات وارد شده به ورزشگاه تخمین زده و تا فردا به ما اعلام شود تا بصورت نقدی از باشگاه استقلال دریافت کنیم.

داور ایرانی می تواند قاضی دربی باشد

داور دربی شصت و ششم گفت: دیروز با پیشکسوتان گذشته صحبت کردم و از آنها برای قضاوت این دیدار راهنمایی گرفتم که این راهنمایی ها در قضاوت این بازی به من کمک شایانی کرد.

محسن ترکی پس از پایان دربی 66 در جمع خبرنگاران گفت: شاید داوران مختلف ایرانی دیگری هم بودند که از من بهتر می توانستند قضاوت این دیدار را انجام دهند اما خدا به من وهمکارانم کمک کرد تا با قضاوت خوب این مسابقه به قضاوت داوران خارجی در این دیدار سنتی پایان دهیم.

وی اضافه کرد: من دیروز با پیشکسوتان داوری صحبت کردم و از آنها تشکر می کنم زیرا راهنمایی بسیاری به من کردند که برای قضاوت خوب این بازی به من کمک کرد. من بازیهای متعددی را در این ورزشگاه بدون هیچ مشکلی قضاوت کردم. قضاوت این بازی برای من با سایر بازیها هیچ فرقی نداشت.

داور دربی شصت و ششم با بیان اینکه قضاوت خوبی در این بازی داشتیم گفت: ثابت کردیم که داوران ایرانی می توانند در چنین بازیهای نیز قضاوت کنند.  امیدوارم این قضیه ادامه داشته باشد و داوران ایرانی بازیهای بعدی این دو تیم را بدون مشکلی قضاوت کنند.

ترکی تاکید کرد: متاسفانه من نباید این حرف را بزنم چون داوران خارجی هم همکاران من هستم اما در بازیهای گذشته دربی اشتباهات فاحشی داشتند که خوشبختانه در این بازیها نشان دادیم که می توانیم بهتر از آنها قضاوت کنیم.

وی با بیان اینکه ضربه پنالتی این بازی درست بود گفت: بازیکن استقلال برای دفع توپ از دست استفاده کرد این صحنه را ابتدا خودم دیدم و بعد از آن کمکم نیز پرچم زد.

محسن ترکی از اظهار نظر در مورد اتفاقات دیگر در جریان بازی با بیان این جمله که درباره صحنه ها صحبت نمی کنم، خودداری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها