پلیس شهریار از شهروندان درخواست کرد دامادی را که در یک درگیری برادرزن خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده است، شناسایی کنند.
کد خبر: ۲۳۲۰۲۰
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان تهران، سرهنگ صالحی‌آرا، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت 21:45 شب 24 خرداد امسال، شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر قدس شهریار خبر داد.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی شهر قدس در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند مقتول جوان 33 ساله‌ای به نام بهرام است که بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به سینه و قلب، جان خود را از دست داده است.

صالحی‌آرا تصریح کرد: در تحقیقات بعدی ماموران انتظامی شهریار مشخص شد قاتل فردی به نام رشید پلانی  داماد خانواده بهرام  است که شب حادثه با مقتول درگیر شده و پس از این که او را به قتل رسانده، متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهریار خاطرنشان کرد: در همین رابطه با دستور مراجع قضایی تصویر داماد قاتل بدون پوشش، چاپ و از تمامی شهروندان درخواست شده است او را شناسایی و به محض مشاهده، موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا با شماره 3336021-0262 به پلیس آگاهی شهریار اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها