احمدزاده: امیدوارم ما را دست‌کم بگیرند

پرسپولیسی‌ها فقط برد می‌خواهند

گروه ورزش: پرسپولیس امروز در شرایطی که بازیکن سابق خود، نعیم سعداوی را در کنار افشین پیروانی روی نیمکت مربیگری می‌بیند، حرکتش را برای رسیدن به صدر جدول و دفاع از عنوان قهرمانی آغاز خواهد کرد. حریف امروز آنها ملوان است، تیمی که در دور رفت و در انزلی 2 امتیاز از قرمزها گرفت. البته شاگردان احمدزاده در 11 بازی خارج از خانه خود در این فصل، فقط 2 بازی را برده‌اند و پرسپولیسی‌ها با استناد به این آمار معتقدند تیمشان امروز هر 3 امتیاز را به دست خواهد آورد. این همان چیزی است که سرمربی ملوان می‌خواهد.
کد خبر: ۲۲۷۰۵۸

احمدزاده دوست دارد پرسپولیسی‌ها خودشان را از پیش برنده بدانند: «من دوست دارم بازیکنان این تیم درحالی که خود را از پیش برنده می‌دانند و 3 امتیاز دیدار را پیشاپیش به حسابشان واریز کرده‌اند، به میدان وارد شوند. در این صورت، کار ما راحت‌تر است. ما فقط برای کسب 3 امتیاز بازی خواهیم کرد و هرگز تفکرات دفاعی نداریم.»

ملوان در بازی امروز 3 بازیکن کلیدی خود به نام‌‌های جلال رافخایی، هادی تامینی و محمدعلی امیری را در اختیار ندارد و احمدزاده تاکید کرده که غیبت این بازیکنان می‌تواند تاثیر منفی روی عملکرد تیمش داشته باشد. در مقابل علی کریمی و مازیار زارع، به دلیل 3 اخطاره بودن غایبان پرسپولیس هستند. البته بازگشت مهدی واعظی می‌تواند خبری خوشحال‌کننده برای قرمزها باشد. مرد شماره یک پرسپولیس با توجه به تمرینات روزهای گذشته، مشکلی برای بازی مقابل ملوان ندارد. پیروانی در آستانه بازی با ملوان عنوان کرد: «خوشبختانه بازیکنان چه به لحاظ روحی و چه وضعیت فنی، روند خوبی را سپری می‌کنند. امیدوارم تمریناتی که به طور مستمر در طول تعطیلات نیم فصل برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم، کمک خوبی برای شروع مقتدرانه نیم‌فصل دوم باشد. ملوان تیم خوبی دارد و ما به مشکلاتی که بعضا از شرایط این تیم شنیده می‌شود، کاری نداریم و بخوبی مطمئنیم بازیکنان آنها با هر وضعیتی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس انگیزه زیادی خواهند داشت.»

سرمربی جوان پرسپولیس در تمرین روزهای گذشته تاکید زیادی بر کارهای ترکیبی در خط میانی داشت و بارها به بازیکنان خود گوشزد کرد که هنگام دفاع باید شرکت داشته باشند. او با این تدبیر خط میانی سرخپوشان را به شلاق کشید تا از این هفته به بعد شاهد عملکرد دفاع  بهتری از تیمش باشد. در این میان شاید نیمکت‌نشین شدن سپهر حیدری، مهم‌ترین اتفاق باشد. او که گل قهرمانی پرسپولیس را در فصل گذشته زد و در این 2سال یکی از ارکان اصلی دفاعی پرسپولیس بود، حالا با اضافه شدن رحمان رضایی به خط دفاعی پرسپولیس در خطر نیمکت‌نشینی قرار دارد. تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد که رحمان رضایی مرد اول خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود یا سپهر حیدری؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها