چهارگوشه ورزش

همایش مربیان فرنگی در خانه کشتی

جام‌جم: به دنبال درخواست محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گردهمایی یکروزه مربیان کشتی فرنگی در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.محمد دلیریان، مدیر تیم ملی، هدف از این گردهمایی را ایجاد تعامل میان مربیان کشتی فرنگی سراسر کشور اعلام کرد و در ادامه محمد بنا خواستار همکاری تمامی مربیان برای رشد و پیشرفت کشتی فرنگی شد.
کد خبر: ۲۱۶۶۳۱

تکثیر دی‌وی‌دی تمرینات ترومن

ایسنا: گرچه رایکو ترومن پس از بازی‌های المپیک پکن به همکاری خود با تیم ملی بسکتبال پایان داد، اما آثار آموزشی او همچنان مورد استفاده اهالی بسکتبال قرار می‌گیرد.

کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال از تمرینات ترومن 9 عدد دی‌وی‌دی تهیه کرده و آن را از طریق فدراسیون بسکتبال در اختیار هیات‌های سراسر کشور قرار خواهد داد.

لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان

جام‌جم: ششمین دوره مسابقه‌های مرحله دوم لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان از 25 تا 27 آبان‌ماه به مدت 3 روز در تهران برگزار خواهد شد.در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، گیلان، اصفهان، قزوین، مرکزی و فارس شرکت دارند.در پنجمین دوره این مسابقه‌ها خوزستان به قهرمانی رسید و تیم‌های گیلان و فارس در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتخابات  نجات غریق در جزیره قشم

جام‌جم: جزیره قشم میزبان شرکت‌کنندگان مجمع عمومی انتخابات فدراسیون نجات غریق در آذر ماه امسال خواهد بود. انتخابات فدراسیون نجات غریق برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون در روز 6 آذر ماه به ریاست کیومرث هاشمی، معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی برگزار می‌شود. برای ریاست فدراسیون نجات غریق 4 نامزد به نام‌های مصطفی میرسلیم، اسفندیاری، جهانبخشی و جنجانی ثبت‌نام کرده‌اند.

رشت، میزبان لیگ تکواندوی آینده‌سازان

فارس: رقابت‌های هفته دوم و سوم از دور برگشت لیگ برتر و دسته اول تکواندوی آینده‌سازان، فردا به میزبانی آموزشگاه مژدهی رشت  برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های مناطق نفتخیز جنوب، هیات تکواندوی نکای مازندران، سایپا، هیات تکواندوی بوشهر، آموزشگاه مژدهی رشت و آبفای هرمزگان در لیگ برتر مبارزه خواهند کرد و در هفته دوم لیگ دسته یک نیز تیم‌های سنگ پارسیان با هیات تکواندوی قزوین، آموزش و پرورش گیلان با هیات تکواندوی قصرشیرین، شهرداری بهار همدان با صنایع رنگسازی ایران و گاز پارس‌جم با ستاره درخشان به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی هاکی در گلستان

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی برای حضور در مسابقات بین‌المللی روسیه و مسابقات جام ملت‌های آسیا از فردا به مدت یک هفته دراستان گلستان برگزار می‌شود. تیم ملی هاکی ایران در رقابت‌های بین‌المللی روسیه 13 آذر با تیم‌های بزرگ هاکی داخل سالن جهان رقابت می‌کند. اولین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا هم 19 آذر در مالزی برگزار می‌شود.

سپهوند در مسابقات ستارگان بوکس جهان

جام‌جم: مرتضی سپهوند، ملی‌پوش بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های ستارگان جهان ، 17 آذر، تهران را به مقصد مسکو ترک خواهد کرد. این رقابت‌ها 19 آذرماه با حضور بهترین‌های جهان در اوزان 11 گانه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود. غلامرضا کریمی به عنوان سرمربی، سپهوند را در مصاف با بهترین‌های جهان هدایت خواهد کرد. در این زمینه، سپهوند چند روزی است که تمرینات اختصاصی خود را زیرنظر اکبر احدی، مربی تیم ملی آغاز کرده تا با قدرت، راهی رقابت‌های ستارگان جهان شود.

دستگاه ردیاب هم جواب نداد

ایسنا: با گذشت 15 روز از سقوط پزشک تیم ملی امید کوهنوردی در قله تیلی ‌چوپیک هیمالیا غیر از کوله‌پشتی و لوازم پزشکی دکتر بهالو چیزی پیدا نشده و جستجوها همچنان ادامه دارد، البته فقط با کورسویی از امیدواری. مروتی، نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی می‌گوید: جستجو از طریق سیستم رادیویی و بی‌سیم نیز بی‌نتیجه بوده است.

نوشاد عالمیان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان

مهر: فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF)  نوشاد عالمیان، پینگ‌پنگ‌باز جوان کشورمان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا دعوت کرد. مسوولان ITTF  از ملی‌پوش 16 ساله تنیس روی میز کشورمان به عنوان نخستین و تنها بازیکن ایرانی دعوت کرده‌اند تا در بخش انفرادی مسابقات  آتی قهرمانی جوانان جهان شرکت کند. همچنین زهرا اسکندری، داور بین‌المللی تنیس روی میز کشورمان به منظور قضاوت در این رقابت‌ها عازم اسپانیا می‌شود. این رقابت‌ها از 9 آذرماه در اسپانیا آغاز می‌شود. نخستین بار است که یک بازیکن و داور ایرانی، مجوز شرکت در این مسابقات را به دست می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها