همه در انتظار جعبه سیاه هستند

با گذشت 5روز از ماجرای سقوط هواپیمای ایلوشین که در آن 276نفر از پرسنل لشکر 41ثارالله به شهادت رسیدند، همه در انتظار یافتن جعبه سیاه هستند تا دلیل سقوط هواپیما روشن شود.
کد خبر: ۲۰۹۰۷
به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته نیز در ادامه عملیات جستجو در منطقه ، پیکر تعداد دیگری از شهدا به پایین قله انتقال یافت و هم اکنون علاوه بر نیروهای اعزامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گروههای تخصصی کوهنوردان نیز در میان برفها به دنبال جعبه سیاه هستند.
پیکر 120شهید کشف شده است
گزارش حاکی است ، رئیس اداره عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیدا شدن 100 تا 120 شهید سانحه هواپیمای ایلوشین در محل حادثه خبر داد. سرتیپ سلامی در مصاحبه با بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اعلام کرد: وجود تعدادی از نیروهای ویژه لشکر 41ثارالله و نیروهای صابرین در هواپیمای ایلوشین موجب شد تا با تناقض در ارائه آمار شهیدان مواجه شویم . وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: دراین هواپیما تعدادی از فرماندهان عالی رتبه سپاه از جمله سردار حاجی حاتم جانشین اداره عملیات ستاد مشترک ، سردار خلبان بیگی ، سرهنگ پاسدار تهامی ، سردار سرتیپ دوم پیرانیان ، مدیر هوایی ستاد مشترک سپاه ، سرتیپ دوم پاسدار خواجه ، معاون هماهنگ کننده لشکر 41ثارالله و سرهنگ پاسدار کاربخش حضور داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها