یکی از بهترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در زمینه علم پزشکی سایت Medbroad cast است که در زمینه‌های مختلف علم پزشکی برای علاقه‌مندان مطالبی قابل توجه دارد. در بخش Search این پایگاه می‌توان با تایپ عنوان‌های پزشکی به اطلاعات کامل در این زمینه دست یافت.
کد خبر: ۲۰۸۳۱۰
در بخش Health channels ستونی از انواع موضوعات سلامت و پزشکی با عناوین خانواده و کودک، سلامت مردان، سلامت زنان، بخش‌های اصلی دیگری شامل سلامت قلب، سلامت مغز و ذهن، تغذیه و تناسب اندام، کلیه و مشکلات ادراری و انواع بیماری‌های دیگر به ترتیب حروف الفبا نوشته شده‌اند که با یک کلیک روی آنها می‌توان به دنیای مجازی اطلاعات جامع و به روز این پایگاه پا نهاد. بخش دیگری در این پایگاه وجود دارد با عنوان Pregnancy که به پرسش‌های زیادی درباره مسائل مادر و کودک پاسخ می‌دهد. مانند تولد کودک، تغذیه کودک با شیر مادر، نگرانی‌های دوران بارداری، دردهای سینه در مادران و دیگر مشکلات سینه و دانستن نکات جالبی درباره حساب و کتاب‌های مادرانه برای تخمین روزهای تخمک‌گذاری و بارداری. این سایت بخشی به نام Human Atlas Video  دارد که با تصاویر زیبای ویدئویی درباره بیماری‌های مختلف اطلاعات را به کاربر منتقل می‌کند.

تصاویر ویدئویی جالب که به صورت انیمیشن درباره فازهای رشد مو و ریزش مو، آنژیوپلاستی، سیستم ایمنی، بیماری‌هایی مثل سرطان و چگونگی متاستاز آن به بافت‌های دیگر، شیمی درمانی و ... ذهنیت کاملی را درباره بسیاری مسائل پزشکی برای کاربران ایجاد می‌کند.

در بخش خبرهای پزشکی نیز با خواندن تیتر خبرهای جدید روز در زمینه‌های مختلف علم پزشکی می‌توان با کلیک بر هر خبر متن کامل آن را خواند.

بخش قابل توجه دیگر این پایگاه قسمتی است که پرسش‌های پزشکی خوانندگان و کاربران سایت را دریافت و پاسخ آنها را ارائه می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها