در فاصله 3 روز تا دیدار پرسپولیس - استقلال‌

سروصدای قطبی، سکوت قلعه‌نویی‌

گروه ورزش: شصت و پنجمین بازی استقلال و پرسپولیس راس ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این بازی با توجه به تعطیلی روزنامه‌ها، مدارس و بسیاری از نهاد‌های دولتی هم می‌تواند کم‌حاشیه‌تر از همیشه باشد و هم پرتماشاگرتر. در آستانه دربی حساس پایتخت، خواندن اظهارات برخی عوامل این بازی خالی از لطف نیست:
کد خبر: ۲۰۶۲۲۱

قطبی: آنالیز پرسپولیس‌ کمکی به استقلال نمی‌کند

برخلاف امیر قلعه‌نویی که حاضر نشد در آستانه بازی با پرسپولیس مصاحبه کند، افشین قطبی در گفتگو با سایت پرسپولیس عنوان کرد: استقلال و قلعه‌نویی را بخوبی می‌شناسد و برای برگزاری دربی برنامه‌‌های ویژه دارد. قطبی اهدافش را این گونه به زبان می‌آورد: «هدف ما در دربی گل نخوردن، گل زدن و کسب پیروزی است. ما امسال پرسپولیس قدرتمندی در اختیار داریم و تاکنون نشان داده‌ایم از تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر هستیم.»

قطبی که ظاهرا از پیروزی در دربی مطمئن است، تیمش را با تیم‌هایی چون برزیل، آرسنال و میلان مقایسه می‌کند: «همه می‌دانند که برزیل، میلان و آرسنال چطور بازی می‌کنند؛ اما مهم سازماندهی، سرعت و دقت فوتبال آنهاست که باعث موفقیتشان می‌شود. ما نیز چنین تفکراتی را در تیم پرسپولیس با نفرات خوبی که در اختیار داریم، پیاده کرده‌ایم و هیچ نگرانی از بابت آنالیز حریف نداریم.»

سیاوش اکبرپور: دربی 6 امتیاز دارد

سیاوش اکبرپور، پیروزی در دربی را 6 امتیازی می‌داند: «3 امتیاز آن به دلیل این که پرسپولیس رقیب ماست و با شکست، 3 امتیاز از دست می‌دهد و 3 امتیاز دیگر نیز در جدول به حساب ما واریز می‌شود.» مهاجم آبی‌ها که نیمکت‌نشینی‌اش در بازی با راه‌آهن، حرف و حدیث‌‌های بسیاری به همراه داشت، این بار با احتیاط بیشتر در این مورد حرف می‌زند: «بی‌تردید هر بازیکنی که به میدان برود، تفاوتی نمی‌کند؛ اما اگر بازی کنم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم.» اکبرپور که علی کریمی را الگوی ورزشی خود می‌داند، با احترام به بازیکن حریف، بازی با پرسپولیس را دشوار خوانده و می‌افزاید: در دربی تجربه و هوشیاری حرف اول را می‌زند و تاکتیک چندان مطرح نیست.

نیکبخت: برای دربی انگیزه دارم‌

به محض آن که قطبی در تمرینات پرسپولیس، نیکبخت را در ترکیب تیم ذخیره‌ها قرار داد، روزنامه‌ها به شایعه نیمکت‌نشینی این بازیکن در دربی روز جمعه دامن زدند. نیکبخت با تکذیب این شایعات می‌گوید: «با توجه به انگیزه و تلاش زیاد، هیچ دلیلی برای نیمکت‌نشینی من وجود ندارد؛ اما باز هم سرمربی تیم در این خصوص نظر می‌دهد. من سال‌ها در هر دو تیم بازی کرده‌ام و این بار هم دوست دارم در ترکیب اصلی باشم تا مقابل استقلال گلزنی کنم.»

نیکبخت در مورد شرایط آمادگی‌اش هم معتقد است: «شرایط من بسیار خوب است و برخلاف نوشته‌های برخی روزنامه‌ها، هیچ بیماری هم ندارم. دلیل غیبتم در تمرین روز شنبه، کمردرد بود که خوشبختانه خیلی حاد نبود.»

برهانی‌: گلزنی می‌کنم‌

آرش برهانی که طی 2 بازی گذشته استقلال برای آبی‌ها گلزنی کرده است، فقط یک انگیزه دارد؛ تداوم گلزنی در سومین بازی پیاپی. برهانی می‌گوید: انگیزه‌‌های زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارم. از لحاظ روحی در شرایط ایده‌آلی هستم و می‌خواهم در سومین بازی پیاپی با گلزنی‌ام، دل میلیون‌ها هوادار استقلال را شاد کنم.

 مایلی‌کهن: پرسپولیس بهتر است؛ اما...

محمد مایلی‌کهن که این روزها ممنوع‌المصاحبه است، در گفتگو با برنا پیرامون دربی استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر برخورداری از بازیکنان تاثیرگذار، بهتر از استقلال است؛ اما تجربه ثابت کرده که در دربی‌ها تیمی که بازیکنان بهتری دارد، حتما برنده نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها