همزمان با بازگشایی مدارس

تندیس دانش‌آموز در شیراز نصب می‌شود

همزمان با آغاز مهرماه سال جاری، تندیس دانش‌آموز در میدان اول والفجر شیراز نصب می‌شود. شهردار منطقه 9 با اعلام این مطلب گفت: این تندیس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور زیباسازی سیمای شهری در این میدان نصب می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۶۸۷

زهتاب‌زاده افزود: طرح تندیس مذکور یک دانش‌آموز و یک نیمکت است که به سفارش شهرداری منطقه 9 توسط هنرمندان تهران ساخته شده است.

وی همچنین از نصب سبد گل در میدان پشم شیشه احمدآباد خبر داد و گفت: این سبد گل، اول مهرماه به منظور زیباسازی سطح شهر و در جهت برنامه‌های شهرداری درخصوص توجه به زیبایی مناطق جنوب شهر شیراز انجام می‌گیرد.

شهردار منطقه 9 اظهار کرد: عملیات ساخت زمین ورزشی و پارک محله‌ای سجادیه با 2500 و 2000 مترمربع به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری در ابتدای مهرماه می‌باشد.

زهتاب‌زاده افزود: مجموعه ورزشی سجادیه دارای 3 زمین مخصوص رشته‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال و هندبال می‌باشد که با هدف ایجاد فرصت‌های سالم و مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان در جنوب شهر احداث شده است.

گفتنی است، عملیات اجرایی زمین ورزشی میانرود نیز در خیابان پامچال از 2 هفته پیش شروع شده و تا ابتدای مهر نیز به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 9 اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی را در سطح این منطقه، گامی بزرگ در راستای ایجاد تحول در جنوب شیراز و توسعه و عمران هرچه بیشتر آن دانست.

از سوی دیگر، مدیر شهرسازی شهرداری شیراز از توسعه فضاهای اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع)، ایجاد مجموعه فرهنگی اطراف آرامگاه سعدی، احیای باغات قصرالدشت، توسعه آرامگاه حافظ و احیای بافت تاریخی ــ فرهنگی به عنوان طرح‌های کلان شیراز نام برد.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها با اعتبارات محدود سازمانی و حتی اعتبارات استانی امکان‌پذیر نیست.

شیراز ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها