فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

انهدام باند جاعلان حساب‌های بانکی در کرج

مردی پس از جعل سهام یک شرکت صنعتی، به یکی از بانک‌های تهران مراجعه و با دریافت چندین میلیون تومان سود سهام متواری شد.
کد خبر: ۲۰۰۳۶۴
به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، چندی قبل مردی به یکی از بانک‌های غرب تهران مراجعه و با ارائه کارت ملی و یک برگه مربوط به سهام یک شرکت صنعتی، از کارمند بانک خواست تا سود ماهانه سهام را به وی پرداخت کند.

کارمند بانک هم وقتی مدارک را بررسی کرد و متوجه شد، نام مرد مشتری در فهرست سهام شرکت مورد نظر وجود دارد 8 فقره چک معادل 4 میلیون تومان به وی پرداخت کرد و مرد مشتری با دریافت پول‌ها از بانک خارج شد تا این‌که چند روز بعد، مرد دیگری به بانک مراجعه و کارت شناسایی و برگه سهام همان شرکت را به کارمند بانک ارائه کرد و خواستار دریافت سود ماهانه سهامش شد.

کارمند بانک وقتی کارت شناسایی و برگه سهام مشتری را بررسی کرد و معلوم شد که مرد دیگری چند روز قبل با همین مشخصات به بانک مراجعه و سود سهام را دریافت کرده است، به ماجرا مشکوک شد و با تماس با مرکز پلیس تهران، موضوع را گزارش کرد.

به دنبال این تماس، مرد مشتری از سوی ماموران دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد و در بازجویی‌های پلیسی گفت: چندی قبل از این شرکت سهام خریداری کردم و چند ماهی بود، سود آن را برداشت نکرده بودم تا این که به بانک مراجعه کردم و متوجه شدم پیش از من، مردی با ارائه مدارک و برگه سهام، سود آن را دریافت کرده است.

به دنبال اظهارات مرد مشتری، ماموران به تحقیق از شرکت صنعتی‌ای که مرد بازداشت شده اقدام به خرید سهام آن کرده بود پرداختند که هویت وی تایید و مشخص شد، نخستین مشتری‌ای که برگه سهام را به بانک ارائه کرده، کلاهبردار بوده و با مدارک جعلی سود سهام دریافت کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، بازپرس یونسی رئیس شعبه ششم دادسرای ناحیه 5  تهران، دستور چهره‌نگاری رایانه‌ای از مشتری شیاد را صادر کرد و جستجو برای یافتن وی آغاز شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها