در گفتگو با سعادت، بازیگر

مهدی هاشمی‌ در روزگار قریب یگانه است‌

چقدر تلویزیون نگاه می‌کنید؟ من معمولا زیاد تلویزیون نگاه می‌کنم و هر وقت که فرصت داشتم سعی می‌کنم که اکثر کارها را دنبال کنم، مخصوصا در دورانی که بیکار هستم.
کد خبر: ۱۸۹۷۵۱

اگر قرار باشد یک سریال را برای دیدن به دیگران پیشنهاد کنید کدام کار را نام می‌برید؟

در حال حاضر بین سریال‌هایی که پخش می‌شود روزگار قریب سریالی است که از همه جهت خوب است و من هم دیدن این کار را توصیه می‌کنم. به علاوه این‌که همیشه سریال‌هایی با فضاهای شاد و مفرح را بیشتر می‌پسندم.

خودتان کدام سریال را می‌بینید؟

تقریبا همه کارها را می‌بینم. سریال خط‌شکن  روزگار قریب  ترانه مادری و سه در چهار، فقط در این میان اتفاق عجیبی که هر هفته می‌افتد این است که من تا به حال نتوانسته‌ام سریال آقای جیرانی (مرگ تدریجی یک رویا)‌ را ببینم وگرنه بقیه را اکثرا دیده‌‌ام.

 بازی کدام یک از بازیگران این سریال‌ها را بیشتر می‌پسندید؟

روزگار قریب به طور کلی هم ساختار بسیار جالبی دارد و هم این‌که کیانوش عیاری توانسته علاوه بر بازیگران کار از این همه نابازیگر بازی‌های خوب و یکدست بگیرد. به نظر من مهدی هاشمی در روزگار قریب بی‌نظیر است. حتی می‌توانم بگویم او مرد سال تلویزیون است.

در حال حاضر وضعیت کلی سریال‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در تلویزیون ما هرازگاهی به طور دوره‌ای یک مساله‌ای مد می‌شود و من فکر می‌کنم این آن موضوع خاصی نیست و فقط روزمرگی یکسری افراد را نشان  می‌دهد. البته تمام این مسائلی که من گفتم از روی بی‌طرفی بود و من هم مثل یک فرد عادی و مانند مردم اظهار نظر کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها