سره نا ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 6 جهان و ونوس ویلیامز ، خواهر بزرگترش ، سید 7 جهان روز پنجشنبه 13 ژوئن در مرحله نیمه نهایی انفرادی بانوان گرند اسلم ویمبلدون ، سومین گرنداسلم فصل تنیس حرفه ای جهان با شکست دادن حریفان خود به مرحله فینال این گرند اسلم راه یافتند.
کد خبر: ۱۸۵۹۳۱

در عین حال خواهران ویلیامز روز جمعه 14 ژوئن در مرحله نیمه نهایی بخش دوبل بانوان نیز تیم دونفری  حریف  خودرا شکست داده تا در این رده نیز یک پای فینال باشند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، سره نا ویلیامز ، تنیسور آمریکایی در مرحله نیمه نهایی انفرادی بانوان گرند اسلم ویمبلدون ژنگ جیئه، تنیسور چینی پدیده این دوره ویمبلدون که نام های بزرگی را در این دوره قربانی کرد را در 2 ست پیاپی و با نتایج 2-6 و 6-7 مغلوب کرد.

ونوس ویلیامز،تنیسور آمریکایی به نوبه خود در برابر النا دمنتییووا ، تنیسور روس ، سید 5 جهان در 2 ست متوالی و با نتایج 1-6 و 6-7 پیروز شد.

به این ترتیب در فینال انفرادی بانوان ویمبلدون باید شاهد دوئل دیدنی خواهران ویلیامز با یکدیگر بود.

ونوس در سال های 2000 ، 2001 ، 2005 و 2007 میلادی و سره نا در سال های 2002 و 2003 فاتح این گرند اسلم که روی زمین چمن انجام می شود ، شده اند.

در عین حال خواهران ویلیامز در مرحله نیمه نهایی دوبل بانوان موفق شدند ناتالی دشی ، تنیسور فرانسوی و کیسی دلاکوا ، تنیسور استرالیایی را به آسانی در 2 ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 3-6 شکست دهند تا در دیدار فینال در برابر تیم دونفری لیزا ریموند ، تنیسور آمریکایی  و سامانتا استوسور، تنیسور استرالیایی حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها