آخرین اخبار از اردوی تیم ملی

نکونام و تیموریان در جمع ملی پوشان

با اضافه شدن نکونام و تیموریان، تمرینات امروز تیم فوتبال کشورمان در اردوی اردبیل با جدیت بیشتری نسبت به روزهای گذشته پیگیری شد. بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال لژیونرهای شاغل در امارات نیز پس از پایان دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول این کشور، در اردوی تیم ملی حاضر می شوند.
کد خبر: ۱۷۶۵۲۹

به گزارش مهر، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان لژیونرهای کشورمان پس از پایان لیگ های اسپانیا و انگلستان شب گذشته به تهران بازگشتند و با سفر به اردبیل، امروز خود را به مربیان تیم ملی معرفی کردند.

بر پایه این گزارش ، این دو بازیکن در تمرین عصر امروز تیم ملی شرکت کردند تا پس از اخراج علی کریمی و حضور فریدون زندی و امیرشاپورزاده، جمع لژیونرهای حاضر در اردوی تیم ملی به چهار نفر برسد.

بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال لژیونرهای شاغل در امارات نیز پس از پایان دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول این کشور، در اردوی تیم ملی حاضر می شوند.

علی دایی برای این مرحله از اردوی تیم ملی از بازیکنان لژیونر کشورمان، رحمان رضایی، مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی، امیر شاپورزاده، فریدون زندی، علی کریمی، مسعود شجاعی و رضا عنایتی دعوت به عمل آورده است که پس از مصدومیت مهدوی کیا و اخراج علی کریمی، تعداد این بازیکنان به هشت نفر رسید.

از سوی دیگر علیرضا واحدی نیکبخت برای حل مشکل روادید و ابراهیم میرزاپور جهت حضور در دیدار حساس استیل آذین برابر پیام مشهد، بعد از تمرین عصر امروز تیم ملی، اردبیل را به مقصد تهران ترک کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار روز 13 خرداد برابر تیم ملی فوتبال امارات در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها