بخشنامه جدید بانک مسکن:

انتقال وام مسکن به شهری دیگر ممنوع

برای جلوگیری از خرید و فروش، انتقال وام مسکن از شهری به شهر دیگر برای خرید ممنوع شد. به گزارش فارس، طبق بخشنامه جدید بانک مسکن (دیروز ابلاغ شده است) انتقال وام مسکن از یک شعبه به سایر شعب این بانک در شهرهای دیگر به قصد خرید واحد مسکونی ممنوع است. بر اساس این بخشنامه فرد دارای امتیاز وام مسکن نمی‌تواند امتیاز خود را برای خرید مسکن به شهر دیگرمنتقل کند.
کد خبر: ۱۷۱۰۸۲

این بخشنامه که از دیروز به شعبات مختلف بانک مسکن ابلاغ شده با هدف جلوگیری از خرید و فروش وام مسکن عنوان شده است، بنابراین متقاضی دریافت وام اگر بخواهد از امتیاز وام برای خرید مسکن در شهر دیگر استفاده کنند تنها با توافق مدیریت امور شعب بانک امکان پذیر خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: در صورتی با درخواست فرد متقاضی برای انتقال وام به شهر دیگر موافقت می‌شود که آن فرد محل شغل و زندگی خود را به آن شهر مورد نظر انتقال داده باشد.

بر اساس این گزارش، مسوولان بانک مسکن با تایید بخشنامه ممنوعیت انتقال وام مسکن به خبرنگار فارس اعلام کردند: این بخشنامه با هدف جلوگیری از خرید و فروش وام مسکن ابلاغ شده است و در صورتی که افراد قصد خرید مسکن در شهرهای اطراف را دارند می‌توانند اوراق حق تقدم مسکن خریداری کنند.

بر اساس اعلام مسوولین بانک مسکن: بسیاری از دلالان بازار مسکن با خرید وام مسکن به قیمت یک میلیون تومان آنرا با انتقال به شهرهای دیگر تا سقف 5/2 میلیون تومان به فروش می‌رساندند.

مسوولان بانک مسکن اعلام کردند: انتقال وام مسکن از شهری به شهر دیگر ممنوع شده است.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها