با تولید سریال عروسکی «مهمان‌پذیر سعادت» در شبکه قرآن سیما

امین و مینا مهمان دایی مهدی می‌شوند

گروه رسانه: مجموعه تلویزیونی «مهمان‌پذیر سعادت» برنامه جدیدی است که برای پخش از شبکه قرآن و معارف سیما در ایام نوروز آماده می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه را کریم سربخش کارگردانی می‌کند و تهیه‌کنندگی‌اش را سیدافضل میرلوحی برعهده دارد. بازیگران اصلی کار هم احمد علامه، جواد عابدی، پرستو صالحی، آرش میراحمدی، محمود مقامی، داریوش اسدزاده، معصومه کریمی، باقر صحرارودی و سعید شیخ‌زاده هستند.
کد خبر: ۱۶۵۲۰۸

این مجموعه عروسکی که سری پنجم از ماجراهای 2 عروسک به نام‌های امین و میناست، در هر سری علاوه بر سرگرمی در قالب داستان‌هایی جذاب مخاطب کودک و نوجوان را با موضوعات مذهبی آشنا می‌کند.

داستان این مجموعه از جایی شروع می‌شود که پدر و مادر امین و مینا برای زیارت راهی کربلا می‌شوند و برای همین چاره‌ای نیست جز این که بچه‌ها را پیش دایی‌شان بگذارند. دایی مهدی در مشهد یک مهمان‌پذیر دارد که در آن از زوار حضرت امام رضا(ع) پذیرایی می‌کند. برای همین حضور آنها، ماجراهایی را در این مهمانسرا به وجود می‌آورد.

«مهمان‌پذیر سعادت» در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود و اکبر توکلی مونتاژ همزمان کار را برعهده دارد تا هرچه سریع‌تر آن را به پخش برساند.

برخی از عوامل و دست‌اندرکاران دیگر کار عبارتند از: مدیر تولید: سیدآرش حسینی، کارگردان تلویزیونی: مهدی صالحی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: رحمان حقیقی، نورپرداز: رضا نصیری‌نیا، صدابردار: محمد حبیبی، عروسک‌گردانان: اعظم صانعی، بنفشه صمدی، صداپیشگان: پانته‌آ رهنمون، مهتاب تبریزی، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: فریبا رحمانی، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، منشی صحنه: امیررضا مکین.

بقیه بازیگران: پری کربلایی، مختار سائقی، مجید علم‌بیگی، بهشاد مختاری، سیامک اشعریون، سیدمحمد باباحیدری، افشین سلیمان‌پور و محمدحسن ثابت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها