رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان مطرح کرد؛

رفع ابهامات و سوالات متقاضیان نهضت ملی مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اعلام کرد؛

برنامه های حوزه مسکن در هفته دولت 1403

برنامه های حوزه مسکن مجموعه راه و شهرسازی در هفته دولت ۱۴۰۳(افتتاح و کلنگ زنی) 
کد خبر: ۱۴۶۹۱۵۱
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت:پروژه ۹۶واحدی نهضت ملی مسکن شهر برازجان یکی از پروژه هایی است که در برنامه افتتاح هفته دولت قرار گرفته است و از متقاضیان پروژه مذکور انتظار می رود همانطور که اداره متولی در اتمام به موقع در مهلت مقرر اهتمام ویژه ای داشته متقاضیان نیز در تکمیل پرداخت آورده خود تا قبل از افتتاح طبق پیامک های ارسالی اقدام نمایند. 
۲. آماده سازی اراضی نهصت ملی مسکن شهر کلمه  که با توجه به توپوگرافی سخت زمین  که بصورت سنگ و یا تپه ای است و یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان بود در هفته دولت امسال شروع به عملیات اجرایی خواهد نمود.
۳.آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن شهر بوشکان نیز پروژه دیگر بخش مسکن بوده که این پروژه نیز در هفته دولت امسال شروع به عملیات اجرایی خواهد نمود.
۴.آماده سازی اراضی  فاز ۲ نهضت ملی مسکن شهر برازجان نیز در هفته دولت امسال آغاز و فعالیت اجرایی آن  شروع خواهد شد.
هوائی در پایان ضمن تقدیر از همه مسئولین مرتبط استانی و شهرستانی در  شروع و به سرانجام رساندن پروژه های طرح مهم نهضت ملی مسکن افزود:پروژه های دیگر نهضت ملی مسکن این حوزه فعال و در حال عملیات اجرایی است و با توجه به نظارت و بازدیدهای میدانی فرماندار،مجموعه راه و شهرسازی و  سایر مسئولین مرتبط اعم از استانی و شهرستانی شتاب قابل قبولی داشته و انتظار می رود که پس از بهبود شرایط آب و هوائی این شتاب سرعت بیشتری بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها