مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد:

مشترکان خوش‌مصرف جایزه می گیرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشترکانی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف(16 متر مکعب در ماه) برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف، کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۷۸

به گزراش خبرگزاری جام جم آنلاین ،محمد محمدی امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در جمع خبرنگاران گفت: از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام درخواست داریم حداقل ۱۵ درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند تا بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش رو گذر نمائیم.

وی افزود: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده، مشترکان پرمصرفی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: الگوی مصرف ماهیانه آب در ایلام ۱۶ مترمکعب برای هر خانوار است.

محمدی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه‌های و تعرفه‌های آب و خدمات دفع فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، برای مشترکین خانگی که مصرف آب آن‌ها در حد الگویی مصرف و پایین‌تر از آن هست و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش می‌دهند به میزان کاهش مصرف آب نسبت به الگویی مصرف یا مصرف دوره مشابه سال قبل (هر کدام کمتر باشد) پاداش صرفه‌جویی در صورتحساب اعمال می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها