آغاز لایروبی رودخانه‌ گرمی چای

فرماندار گرمی از آغاز عملیات لایروبی عملیات لایروبی و بازگشایی رودخانه گرمی‌چای در مسیر روستای گردشگری تنگ از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۰۷

به گزارش جام جم آنلاین،حسین مولایی در حاشیه بازدید از عملیات لایروبی رودخانه گرمی چای اظهار کرد: عملیات تنظیف و لایروبی گرمی چای با پیگیری اداره منابع آب شهرستان گرمی و مساعدت اداره آب منطقه‌ای استان و مشارکت بسیج سازندگی استان در حال اجراست.
وی با اشاره به وجود نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های خانگی در حاشیه و داخل این رودخانه گفت: ساماندهی این مسیر گردشگری از مطالبات چندین ساله اهالی‌روستا، گردشگران و طبیعت دوستان منطقه بود و این عملیات پیگیری و با سرعت اجرا خواهد شد.
فرماندار گرمی با بیان اینکه عملیات این طرح به طول سه کیلومتر و با اعتبار۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: شهروندان باید همیشه در نظر داشته باشند که رودخانه اگر خشک یا پر از آب باشد، باید نظافت آن مورد توجه باشد و از ریختن نخاله‌های ساختمانی و زباله در بستر آن خودداری کنند.
رضا بدرزاده، رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی هم در حاشیه این بازدید گفت: عملیات لایروبی و بازگشایی این مسیر پنج روز است که با استفاده از سه دستگاه ماشین‌آلات سنگین آغاز شده و کل نقاط حادثه‌خیز در طول رودخانه لایروبی و بازگشایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها