کتاب گردها و کتاب بازها روی موج رادیو

برنامه «اردیبهشت کتاب» از رادیو سلامت تا پایان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت زنده از محل برگزاری نمایشگاه، ساعت ۱۶:۰۵ تا ۱۶:۵۵ با موضوع هر آنچه که مرتبط به کتاب است، پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۹۰

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، ملیحه کاظمی، تهیه کننده برنامه«اردیبهشت کتاب» از رادیو سلامت درباره رویکرد این برنامه رادیویی در نمایشگاه کتاب می گوید: این برنامه تا پایان نمایشگاه کتاب به صورت زنده از محل برگزاری نمایشگاه ساعت 16:05 تا 16:55 درباره هر آنچه که مرتبط با کتاب می شود از کتاب خوان ها گرفته تا کتاب بازها و کتاب گردها از رادیو سلامت پخش می شود. ما با مترجمان و نویسنده های خوب درباره آثارشان و قیمت گذاری کتاب ها گفتگو می کنیم. به حوزه های مختلف ورود می کنیم، از کتاب های کودک و نوجوان گرفته تا کتاب های دانشگاهی.

وی می افزاید: با توجه به رسالت شبکه رادیویی سلامت به معرفی کتاب های سلامت و آشنایی بیشتر مخاطبان با آنها می پردازیم. درباره نگهداری کتاب، تبادل آن و هر آنچه که باعث افزایش سرانه مطالعه می شود، خواهیم پرداخت.کاظمی تاکید می کند: تمام کتاب هایی که ما به آنها در تمامی حوزه ها می پردازیم، ارتباط آنها را با چهار حوزه سلامت جسم، روان، اجتماعی و... بررسی می کنیم. بدون تردید هر کتابی که ما می خوانیم دایره لغات ما را افزایش می دهد و باعث تعامل و ارتباطات بیشتر اجتماعی ما می شود. در برنامه اردیبهشت کتاب سه بخش داریم. بخش «پی رنگ» اختصاص به اعلام برنامه ها و رویدادها دارد. همچنین توصیه های سلامتی به حاضران در نمایشگاه می شود. در بخش "پندار" کارشناسان حوزه سلامت توصیه هایی را با توجه به اثر مطالعه بر جسم و ذهن دارند. در بخشی با عنوان "شیرازه" نویسندگان حوزه سلامت که اکثرا پژشکان هستند، آثارشان را معرفی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها