با شش سایت هوش مصنوعی داروسازی آشنا شوید.
با شش سایت هوش مصنوعی داروسازی آشنا شوید.
کد خبر: ۱۴۱۶۳۵۴
نویسنده ضمیمه کلیک

IBM Watson Health
https://www.ibm.com/watson-health 
سایت IBM Watson Health یک پلتفرم قدرتمند هوش مصنوعی است که در حوزه بهبود سلامت و داروسازی فعالیت می‌کند. سایت IBM Watson Health به طور گسترده از هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌های بزرگ، پیش‌بینی خصوصیات دارویی و شناسایی ترکیبات فعال جدید استفاده می‌کند. این پلتفرم با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، می‌تواند از داده‌های بالینی، بیولوژیکی و شیمیایی استفاده کند و بر اساس آنها تحلیل‌های هوشمندانه در زمینه توسعه و تصویب داروها ارائه دهد.

BenevolentAI 
/https://www.benevolent.com
سایت BenevolentAI یک شرکت تکنولوژی هوش مصنوعی است که در حوزه داروسازی و تحقیقات زیست‌فناوری فعالیت می‌کند.  BenevolentAI از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کشف داروهای جدید، تحلیل داده‌های بزرگ، شناسایی ترکیبات فعال و بهبود فرآیندهای داروسازی استفاده می‌کند. این شرکت از روش‌های پیشرفته تحلیل داده و تحقیقات بیولوژیکی بهره می‌برد تا با استفاده از هوش مصنوعی، مولکول‌های دارویی نوآورانه را شناسایی  کرده  و توسعه دهد.

Insilico Medicine
/https://insilico.com
سایت Insilico Medicine یک شرکت هوش مصنوعی در حوزه داروسازی و علوم زیستی است.در سایت Insilico Medicine می‌توانید با فعالیت‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای این شرکت در حوزه هوش مصنوعی و داروسازی آشنا شوید. همچنین می‌توانید از بخش‌های مرتبط با تحقیقات بیولوژیکی، پژوهش‌های مولکولی و داروسازی، مقالات و اخبار علمی مرتبط را مطالعه کنید و با رویکردها و تکنولوژی‌هایی که این شرکت استفاده می‌کند، آشنا شوید.

Atomwise
/https://www.atomwise.com
سایت Atomwise یک پلتفرم هوش مصنوعی است که در حوزه کشف داروهای جدید و تحلیل ساختار مولکولی فعالیت می‌کند. Atomwise با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، قادر است پیش‌بینی فعالیت دارویی و طراحی مولکول‌های دارویی را انجام دهد. این پلتفرم قادر است با تجزیه و تحلیل میلیون‌ها ساختار مولکولی، ترکیبات مورد نیاز را پیشنهاد دهد و مولکول‌های دارویی مؤثر را شناسایی کند.

 Cyclica
/https://www.cyclicarx.com
سایت Cyclica یک شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی در حوزه داروسازی و علوم زیستی است.  Cyclica از روش‌های هوش مصنوعی و تحلیل داده‌های بزرگ برای شناسایی ترکیبات فعال، تحلیل شبکه‌های بیولوژیکی و بهینه‌سازی فرآیند توسعه دارو استفاده می‌کند. این شرکت با ترکیب داده‌های بیولوژیکی، شیمیایی و بیوانفورماتیک، به صورت سیستمیک روابط پیچیده در داروسازی را مدل‌سازی می‌کند.

Exscientia
/https://www.exscientia.ai
Exscientia از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهینه‌سازی فرآیند طراحی داروها و کشف مولکول‌های دارویی استفاده می‌کند. این شرکت با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ و ترکیب آن با دانش علمی، قادر است به صورت سریع و بهینه داروهای جدید را شناسایی کرده و فرآیند توسعه آنها را انجام دهد. در سایت Exscientia با استفاده از رویکردها و تکنولوژی‌های Exscientia، بهبود فرآیند توسعه دارو را بیشتر بشناسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها