دستگيري 13 متهم در رزن

فرمانده انتظامي شهرستان رزن، از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 13 متهم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۷۲۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ مظاهر عليجاني، در تشريح اين خبر بيان داشت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور افزايش سطح امنيت و احساس امنيت عمومي و کشف جرايم به عنوان يکي از مهمترين اولويت هاي ماموريتي و اجرايي در دستور کار پليس شهرستان رزن قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن افزود: در اين راستا با انجام اقدامات اطلاعاتي و تدوين طرح انتظامي در راستاي اجراي طرح هاي جامع منطقه اي، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در حوزه هاي مختلف جرم با استفاده از ظرفيت و توانايي يگان هاي عملياتي و اجرايي به مرحله اجرا درآمد.

وی بيان کرد: در اين طرح اولويت بندي جرايم و همچنين اشرافيت اطلاعاتي توسط يگان هاي مجري طرح مد نظر قرار گرفت که از مهمترين دستاوردهاي آن مي توان به کشف 2 فقره سرقت و دستگيري 4 سارق، 2 خرده فروش مواد مخدر و 7 نفر جلبی اشاره کرد.

 عليجاني افزود: با اجراي اين طرح، 2 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسيکلت که به دليل عدم رعايت قوانين و مقررات موجب سلب آسايش عمومي شده بودند، توسط ماموران انتظامي شهرستان توقيف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در پايان اين خبر با تقدير از تلاش کارکنان انتظامي و با اشاره به اين که اجراي طرح هاي انتظامي و پيشگيرانه پليس به صورت مستمر و در مقاطع زماني و مکاني مختلف اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: ضمن رعايت نکات پيشگيري، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها