گره پرونده مرگ مشکوک مدیر یک شرکت تجاری که احتمال قتل او به‌دست همسر موقتش وجود دارد‌، با نبش قبر و معاینه جسد در پزشکی قانونی باز می‌شود. خانواده این مرد از منشی سابق پسرشان شکایت کرده‌اند و این زن مدعی شده همسر صیغه‌ای آقای مدیر بوده است.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۴۴

چند روز پیش مردی سالخورده با حضور در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از زنی به اتهام قتل پسرش شکایت کرد و گفت: او مدیر یک شرکت تجاری بود وتنها زندگی می‌کرد. چند روز قبل یکی از اقوامم با من تماس گرفت و اطلاع داد، او در بیمارستان بستری شده که به آنجا رفتم. پسرم به‌شدت بیمار بود و با او که حرف زدم، فهمیدم زنی که مدتی منشی‌اش بوده و یک پزشک که از اقوام این زن بوده‌، دارو و قرص‌هایی به وی دادند که بعد از مصرف آن کارش به بیمارستان کشیده است. مشخصات داروهایی را که پسرم مصرف کرده بود به پزشک معالجش دادم‌ و بعد از بررسی پزشک گفت، این داروها منسوخ شده و پسرم نباید از آن استفاده می‌کرد. بعد از چند روز پسرم در بیمارستان فوت شد. در جریان مراسم سوگواری او، منشی سابق پسرم به آنجا آمد و ادعا کرد همسر موقت پسرم بوده و باید مهریه‌اش را بدهیم. تصور می‌کنم این زن، پسرم را کشته تا اموالش را تصاحب کند.

بعد از این شکایت، شهودی از خانواده مرد فوت شده به دادسرا احضار شدندکه گفته‌های آنها نیز ثبت شد.

پرونده به پلیس آگاهی تهران‌ ارسال و در تحقیقات معلوم شد در خانه مرد فوت شده دست‌نوشته‌های متعلق به آن زن پیدا شده که در آن نوشته مرد فوت شده، همسر موقتش بوده و به درمان این مرد کمک می‌کرده و او می‌تواند حال وی را خوب کند و چون اجازه ندادند او را درمان کند، وی فوت شده است. همچنین مشخص شد بیشتر حساب‌های بانکی و مالی مرد فوت شده در اختیار این زن بوده و پول‌هایی به حسابش واریز و برداشت شده است. همین شک پلیس را برانگیخت که احتمال به قتل رسیدن مدیر شرکت تجاری وجود دارد.

محمد‌تقی شعبانی‌، بازپرس پرونده در این‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد جوان، دستور نبش قبر صادر شد تا جسد به پزشکی‌قانونی منتقل و علت دقیق مرگ او مشخص شود. همسر موقت این مرد نیز به‌عنوان تنها مظنون پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها