پرونده مرد افغان که متهم به آزار مرگبار دختر 17 ماهه‌اش بود، با گزارش پزشکی‌قانونی وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۷۵

رسیدگی به این پرونده از نخستین روزهای فروردین امسال و با مرگ مشکوک دختر 17 ماهه‌ای در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران آغاز شد.

پزشکان پس از معاینه این دختر‌بچه در گزارش خود اعلام کردند‌، مرگ او بر اثر آزار و اذیت بوده است.

به این ترتیب پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و ماموران در نخستین گام به تحقیق از مادر بچه پرداختند که او گفت: روز اول عید، دخترم ساناز را نزد پدرش گذاشتم و برای خرید بیرون رفتم. وقتی برگشتم متوجه شدم او بی‌قرار است و تب کرده‌، به همین دلیل دخترم را سریع به بیمارستان انتقال دادم. نمی‌دانم چه کسی او را مورد آزار و اذیت قرار داده اما دخترم با پدرش تنها بود.

پدر ساناز دستگیر شد که در تحقیقات منکر آزار و اذیت دخترش شد اما در ادامه به کودک‌ آزاری اعتراف کرد. به این ترتیب و با توجه به حساسیت پرونده‌، رسیدگی به آن در دستور کار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

متهم دیروز در حالی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت که همسرش شکایت خود از او را پس گرفته بود.

متهم در این جلسه منکر آزار و اذیت دخترش شد و گفت: دخترم چند بار نزد همسایه‌ها بوده و شاید از سوی آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد.

در ادامه مرتضی درویش‌، وکیل متهم به گزارش پزشکی‌ قانونی درباره علت مرگ دختر‌بچه اشاره کرد و گفت: بر‌اساس گزارش پزشکی‌ قانونی علت مرگ این دختر بچه عفونت روده بوده نه آزار و اذیت جنسی.

با توجه به این گزارش‌، قضات جلسه دادگاه را تجدید کردند و قرار شد درباره گزارش بیمارستان تحقیق شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها