چرا چاپ باید بخش مهمی از آمیخته بازاریابی برای گردشگری باشد

برای بسیاری از مشاغل مهمان‌نوازی و گردشگری، کتاب قوانین بازاریابی از پنجره بیرون انداخته شده است، زیرا ما یاد می‌گیریم خود را با یک موقعیت در حال تغییر وفق دهیم.
کد خبر: ۱۳۵۷۸۹۶
از آنجایی که بودجه‌ها بیش از هر زمان دیگری کم می‌شوند، اطمینان از اینکه همه پلتفرم‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری خود را توجیه می‌کنند بسیار مهم است – و استفاده از چاپ دیجیتال برای تأثیرگذاری مهم‌ است.
 
مت بونت از شرکت چاپ سنت آستل می نویسد.

همه‌گیری COVID-19 شاهد افزایش تعداد افرادی است که زمان خود را به صورت آنلاین سپری می‌کنند - و البته، کسب‌وکارها این روند را با گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قابل توجه تبلیغات آنلاین در سراسر سال 2020 دنبال کرده‌اند. شما باید پیام خود را در مقابل افراد مناسب به شیوه ای معنادار دریافت کنید.

ملموس بودن چاپ در برابر پس‌زمینه‌ای از ارتباطات زودگذر و رقابتی که برای جلب توجه مردم رقابت می‌کنند، «واقعی» به نظر می‌رسد. با افراد در هر سنی درگیر است و توسط کاتالوگ و بروشور همواره صنعت شما را به یاد می‌آورند - حتی برای مخاطبان جوان‌تر و دیجیتالی‌تر. وقتی شخصی مثلا در آژانس مسافرتی شما بروشور تور استانبول و یا تور آنتالیا را بر می دارد توجه او جلب می شود. مسافران خاص شما که در آژانس مسافرتی شما برای خرید تورهای ترکیه آمده اند قبلا در سایت های مختلف با هزاران تبلیغ آشنا شده اند ولی در دفتر شما به طور همزمان توسط پیام های رقبا شما احاطه نمی شوند، به علاوه مردم اکنون بیشتر از همیشه زمان خود را در خانه می گذرانند، بنابراین وقت داشته باشید که از بروشورها و کتاب ها لذت ببرید.
 
 
 
چرا چاپ باید بخش مهمی از آمیخته بازاریابی برای گردشگری باشد

شما به عنوان یک آژانس مسافرتی که تورهای استانبول و تورهای آنتالیا را معرفی و به فروش می رسانید می بایست باید با چاپ بروشور و کاتالوگ جذاب از شهر استانبول و آنتالیا از اتفاقات جالب و مکانهای این 2 شهر با مسافر خود با محتوای بصری از طریق چاپ حرف بزنید.
 
فروش تورهای مسافرتی که شما می فروشید شبیه یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک، یک تعطیلات خانوادگی یا یک روز برای خاطره سازی می باشد این تصمیمی است که توسط قلب هدایت می شود، با پایه هایی که برای الهام بخشیدن و هیجان ساخته شده اند. با استفاده از چاپ دیجیتال که احساس متفاوتی دارد، برای جلب توجه مردم و می توانید کیفیت پیشنهاد خود را ارتقا دهید.

چاپ دیجیتال همچنین ارتباط عاطفی با خواننده ایجاد می کند. چاپ با کیفیت به ارتقای اعتبار شما کمک می کند و از آنجایی که این یک تجربه چند حسی است، مغز خواننده واکنش متفاوتی نشان می دهد و اطلاعات را با دیگر پلتفرم های بازاریابی حفظ می کند.

این توسط تحقیقات عصبی مستقل اخیر به سفارش رویال میل تأیید شده است که نشان می دهد چاپ تأثیر قدرتمندی در حفظ اطلاعات دارد - 49٪ موثرتر از ایمیل و 35٪ قوی تر از تبلیغات رسانه های اجتماعی. با این حال، زمانی که از بازاریابی چاپی به طور همزمان استفاده شود، می‌تواند اثربخشی این پلتفرم‌های دیجیتال را افزایش دهد. رمزگذاری حافظه برای تبلیغات رسانه های اجتماعی زمانی که مردم ابتدا چاپ را دیده بودند، 44 درصد بیشتر بود.

"94٪ از نامه ها به نوعی درگیر هستند"

ایمیل مستقیماً در خانه به افراد می رسد و توجه کامل آنها را جلب می کند. JICMAIL نهاد مستقلی است که اثربخشی و مشارکت بازاریابی چاپی مستقیم را از طریق ارسال درب و پست مستقیم جمع‌آوری و گزارش می‌کند. داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد که 94 درصد از نامه‌ها به نوعی درگیر هستند و ایمیل‌های تبلیغاتی آدرس‌دهی شده به‌طور میانگین چهار بار با آن تعامل دارند.

"این غیرعادی نیست که بروشورها هفته ها روی میز قهوه زندگی کنند"

بعلاوه، اگر چاپ شما از کیفیت استثنایی برخوردار باشد، می توان آن را برای مدت طولانی تری حفظ کرد. غیرعادی نیست که بروشورها هفته ها روی یک میز قهوه خوری زندگی کنند و دوباره مورد بازدید و ورق خوردن قرار گیرند. در واقع، وقتی این پست را می نویسم، می توانم نسخه از کاتالوگ دیجیتال تور استانبول آژانس گلبرگ سیر را که در سفر قبلی خود به ترکیه ازخدمات آنها استفاده کردم را روی میزم ببینم. این کاتالوگ دیجیتال سفر به ترکیه واقعا جذاب بود که سالها من از آن روی میز کارم استفاده می کنم، و هنوز روی میز من زندگی می کند - کاغذ مجلل، صحافی کامل و ثابت و تصویری رنگارنگ از استانبول و آنتالیا در جلو، مدام مرا به تحسین دوباره دعوت می کند که برای خرید تورهای ترکیه با این آژانس تماس بگیرم این قدرت جادویی چاپ دیجیتال است که توسط یکی از بهترین چاپخانه های چاپ دیجیتال تهران | چاپ آرمانی |printarmani  چاپ شده است.

بیایید اعتبار پایداری چاپ را نیز فراموش نکنیم. کاغذ یکی از بازیافت‌شده‌ترین محصولات جهان است و در واقع آنقدر پایدار است که جنگل‌های اروپا که بیشتر مواد خام از آنجا می‌آیند، تنها در 10 سال به مساحت سوئیس رشد کرده‌اند.

تأثیرات زیست محیطی دنیای دیجیتالی در حال افزایش ما را نمی توان نادیده گرفت. صنعت ICT حدود 2.5 تا 3 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای جهانی را تشکیل می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا سال 2040 به 14 درصد افزایش یابد. مشاغل و افراد به طور فزاینده‌ای از خدمات ابری استفاده می‌کنند که به مراکز داده بزرگ برای ذخیره تقریباً هر کاری که ما انجام می‌دهیم متکی هستند. از جمله جستجوهای وب ، پست های رسانه های اجتماعی و بیانیه های آنلاین ما.
 
 
چرا چاپ باید بخش مهمی از آمیخته بازاریابی برای گردشگری باشد
 

با استفاده از کاغذ FSC از جنگل های پایدار در کنار همکاری با یک شرکت چاپ محیطی، می توانید مطمئن باشید که با استفاده از بازاریابی چاپ موثر، ارزش های زیست محیطی خود را به خطر نمی اندازید. آرمانی یک سازمان مستقل است که در مورد اعتبار زیست محیطی چاپ و کاغذ تحقیق و ترویج می کند. شما می توانید بسیاری از گزارش های واقعا جالب را در وب سایت آنها در  printarmani.com بخوانید .

شرکت چاپ آرمانی در همکاری با بخش گردشگری و مهمان نوازی برای ایجاد مواد بازاریابی با کیفیت و چاپی تخصص دارد. اگر می‌خواهید درباره روش‌هایی که می‌توانیم به شما کمک کنیم تا فرصت‌های مهیج و مؤثری را که چاپ به ارمغان می‌آورد ، لطفاً با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها