رییس جمهور به مناسبت روز دانشجو و برای دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه حضور یافته است، از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه مرکز نوآوری شریف بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۱۶۳۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه به مناسبت شانزدهم آذر، روز دانشجو با دعوت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و برای دیدار جداگانه با اساتید و دانشجویان در این دانشگاه حاضر شد.

رییس جمهور پس از حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه مرکز نوآوری‌های شریف که با شعار پیشران نوآوری؛ تجلی خودباوری در این دانشگاه برپا شده است، بازدید کرد.
رییسی در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف در حوزه‌های مختلف هوافضا، صنعت خودرو، مخابرات، آب و انرژی، نیروگاه‌های خورشیدی، محیط زیست، کشاورزی، الکترونیک و دارو و تجهیزات پزشکی قرار گرفت.

در این بازدید محققین جوان کشورمان ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای خود، پیشنهادات و دیدگاه‌هایشان را با رییس جمهور در میان گذاشتند و آیت‌الله رییسی نیز برحمایت دولت از فعالیت‌های فناورانه آنان تاکید کرد.
آیت الله رییسی امروز در بدو ورود به دانشگاه به مقام شهدای شامخ شهدای دانشگاه صنعتی شریف ادای احترام کرد.

رییس جمهور به دعوت پنج تشکل بزرگ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف حضور یافته است.
در نامه دبیران کل پنج تشکل دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه جامعه اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان و اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی و بسیج دانشجویی به رییس جمهور که روز گذشته منتشر شد، آمده است: جایگاه تحول‌خواهانه دانشجو در فضای سیاسی اجتماعی جامعه بر کسی پوشیده نیست و تاثیر مستقیم آنان در آینده‌سازی جمهوری اسلامی غیرقابل انکار است.

گفت و گوی مستمر با دانشجویان دغدغه‌مند انقلابی بی‌شک می‌تواند یاری دهنده دولت سیزدهم در ادامه مسیر خود در راستای تحقق آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی و تعالی جمهوری اسلامی باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها