معمای مرگ زن و مرد سالخورده در خانه ویلایی

كشف جسد سوخته زن و مرد سالخورده در خانه ویلایی در شرق تهران، پلیس را با معمای پیچیده‌ای ر و‌به‌رو كرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۲۱

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، عصر یكشنبه هجدهم مهر امسال مردی در حال بازگشت به خانه‌اش در یكی از خیابان‌های محله فرجام بود كه متوجه شعله كشیدن آتش و دود از خانه همسایه‌اش شد. با كمك‌خواهی او، همسایه‌ها به خیابان آمده، از بالای دیوار وارد خانه شده و در را باز كردند.

مرد مستاجر در پاگرد راه‌پله‌های طبقه اول افتاده و در فاصله كمی از او زن صاحبخانه، در حال سوختن بود كه اهالی با پتو او را خاموش كردند. در ادامه مشخص شد، آنها جان باخته‌اند.

تیم جنایی با حضور در محل و تحقیقات پلیسی دریافتند كه مرد سالخورده كه مستاجر خانه بوده، بر اثر دودگرفتگی و خفگی جان باخته است و پیرزن صاحبخانه نیز بر اثر سوختگی با بنزین جان باخته بود. یك ظرف خالی بنزین نیز در محل قرار داشت.

در ادامه به خانه مرد مستاجر رفته و با همسر او رو‌به‌رو شدند كه به دلیل آلزایمر شدید نتوانست كمكی به كارآگاهان كند.

بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «پلیس با توجه به مرگ مشكوك زن صاحبخانه و مرد مستاجر، دو فرضیه را مطرح كرد. اولین فرضیه این‌كه مرد مستاجر با زن صاحبخانه درگیر شده و بعد از آتش زدن او، خودش دچار دودگرفتگی شده و فوت كرده است. دومین فرضیه هم قتل هر دو توسط یك غریبه بود كه تحقیقات در این باره ادامه دارد.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها