اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند؛

صد و شصتمین جلسه رسمی شورا‌

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر:

مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ دغدغه ماست

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ دغدغه ما است
کد خبر: ۱۳۴۷۴۹۱

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،خدیجه گرشاسبی در نشست بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر بوشهر که در دفتر شهردار برگزار شد گفت : فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در راستای پیروزی برابر هجمه‌های فرهنگی، بیان کرد: باید در راستای رفع مشکل موازی کاری در حوزه فرهنگ، تدبیری اندیشیده شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساله فرهنگ، اظهار کرد: ایشان، ضرورت فرهنگ برای جامعه را به مثابه ضرورت هوا برای تنفس می‌دانند که این امر نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مسئله فرهنگ است.

گرشاسبی در ادامه با اشاره به مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ با شهرداری، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار با تلاش و تدبیر شایسته خود، این شرایط را سامان بخشیده و زمینه بهبود اوضاع دغدغه مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ را فراهم آورد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: به منظور تنظیم امور فعالیت هایی که تحت عنوان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در شهرداری بوشهر و سازمان های تابعه شهرداری بوشهر صورت می گیرد و هماهنگ نمودن تلاش های فرهنگی که در این سازمان ها شکل می گیرد در راستای بهبود کیفیت این قبیل فعالیت ها و اثر بخشی بیشتر در جامعه شهری مطابق با اهداف و اختیارات شورای شهر بایستی بصورت یک برنامه مدون تهیه و تنظیم گردد.


این نشست که به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر برگزار شد، رئیس شورای شهر ، شهردار ، معاونین و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر حضور داشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها