10 ابزار کاربردی برای تشخیص عکس

هزاران اطلاعات در جهان اینترنت در جریان است که به‌طور خاص، اغلب آنها در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود. برای برندهای مختلف، این اطلاعاتِ شبکه‌های‌اجتماعی، هم چالش است و هم فرصت.
هزاران اطلاعات در جهان اینترنت در جریان است که به‌طور خاص، اغلب آنها در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود. برای برندهای مختلف، این اطلاعاتِ شبکه‌های‌اجتماعی، هم چالش است و هم فرصت.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۱۳

عکس‌ها هم در این بازاریابی دیجیتالی نقش مهمی دارند. در عین حال ابزارهای تشخیص و آنالیز عکس، کلیدی برای بازکردن قابلیت مخفی درون هر گروه از عکس‌ های آنلاین است.

چرا باید از ابزار تشخیص عکس استفاده کرد؟

اطلاعات و داده‌هایی را که با ابزار تشخیص و آنالیز عکس پیدا و جمع‌آوری می‌شود، می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد.

از طریق درک و شناختن مشتریان و مخاطبان‌تان و چیزهایی که دوست دارند، می‌توانید تبلیغات ویژه‌تری را برای جامعه‌های موردنظرتان بسازید تا از برند تجاری‌تان محافظت کنید و کسب‌وکارتان را شناخته‌تر کنید.

در ادامه این گزارش کاربردی‌ترین ابزارهای تشخیص آنالیز عکس را معرفی می‌کنیم.

ابزار Talkwalker تکنولوژی انحصاری تشخیص عکس

این تکنولوژی این امکان را می‌دهد تا شما بتوانید داده‌های بیش از ۳۰هزار لوگو، همچنین صحنه‌ها و اشیا را جست‌وجو کنید. به عبارتی دیگر، شما تقریبا به اطلاعات هر شرکتی که به آن نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت.

فراتر از حجم وسیع تصاویر که می‌تواند آنها را تشخیص دهد، این ابزار از تکنولوژی اختصاصی تطبیق‌دهی برای آنالیز متن و عکس، همراه باهم استفاده می‌کند.

ابزار Google Reverse Image Search با عکس جست‌وجو می‌کند

شما یک عکس خیلی زیبا پیدا کردید اما ابعاد و اندازه آن اصلا متناسب نیست و می‌خواهید یک عکس مشابه همین عکس را پیدا کنید. پس شما به ابزار Google Reverse Image Search نیاز دارید! همان‌طور که از نامش هم پیداست این ابزار به شما کمک می‌کند یک عکس را بارگذاری کنید و با آن عملیات جست‌وجو را انجام دهید در واقع شما به جای این‌که با کلمه دنبال چیزی بگردید با عکس جست‌وجو می‌کنید.

ابزار Google API Cloud Vision /عکس را آنالیز می‌کند

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا عکس را به‌طرق مختلف آنالیز کنید. از تشخیص محتوای شفاف گرفته تا تعیین حالت چهره و میمک‌های صورت. با این ویژگی‌ها این ابزار یک ابزار همه‌کاره است که می‌تواند برای نیازهای خاص شما مناسب باشد.

ابزار Amazon Rekognition /ابزار تشخیص عکس و ویدئو

یکی دیگر از ابزارهای بزرگ در دنیای وب‌سایت Amazon ابزار تشخیص عکسی معرفی می‌کند که پیشنهادهای منحصر به فردی دارد. این ابزار نه‌تنها عکس را آنالیز می‌کند که نگاهی هم به ویدئوها دارد.
این ابزار قادر به انجام موارد زیر و حتی بیشتر است:

تشخیص صورت- شخص را در ویدئو یا عکس تشخیص می‌دهد.
آنالیز حالت چهره- لبخند، چشم‌های باز، عینک، ریش و جنسیت
تشخیص محتوای نامطمئن و حساس- تشخیص محتوای حساس در ویدئو و عکس
متن در عکس- تعیین و تشخیص متن مانند نام‌ها، متن کپشن، نام محصول و شماره پلاک ماشین.

ابزار Talkwalker /آنالیز ویدئو

فناوری تشخیص ویدئو قدرتمند Talkwalker این امکان را به شما می‌دهد ارزش برند خود را در عمل به‌دست آورید. اگر شما از ابزار آنالیز ویدئو همراه با ابزار تشخیص عکس استفاده کنید، شما قادر خواهید بود تا ۳x مقدار برند منشن‌شده را پیدا کنید. فرقی هم نمی‌کند برند شما در محتوای نوشته شده باشد یا نه.

ابزار Clarifai /عکس‌های مشابه را جست‌وجو کنید

این ابزار تشخیص عکس به شما این امکان را می‌دهد تا با دیگر عکس‌ها، عکس‌های موردنظرتان را جست‌وجو کنید. می‌توانید ظرفیت آن را تصور کنید؟

برای مثال ممکن است بخواهید یک عکسی شبیه آن چیزی که مدنظرتان هست، پیدا کنید و کلمات نتوانند منظور شما را برسانند. این ابزار به شما کمک می‌کند با انتخاب عکس و گفتن به ابزار که چه کار کند، به‌راحتی عکس‌های مشابه را پیدا خواهید کرد.

ابزار LogoGrab لوگو و برند را تشخیص می‌دهد

LogoGrab مانند پلی برای پویش‌هایی که می‌خواهند به عصر بعدی بازاریابی و مشارکت مشتری و مخاطب بروند، عمل می‌کند. از موتور یادگیری تطبیق‌دهنده تا نشانش که به‌عنوان سریع‌ترین و باارزش‌ترین ابزار در بازار قلمداد می‌شود. ابزار LogoGrab جای درستش را می‌داند و به‌درستی جای خود را پر می‌کند.

ابزار IBM Image Detection تشخیص تصویر قابل‌آموزش

ابزار IBM - بزرگ‌ترین ابزار در دنیای تکنولوژی- تکنولوژی برش پیشرفته است که در جایگاه‌اول قرار گرفته، که نه‌تنها دنیای جدید را بهتر می‌کند، که امکانات جدید و بهتری را هم فراهم می‌آورد. این ابزار در تشخیص عکس بسیار پیشرفته و بهترین است. یکی از مزیت‌های این ابزار، آموزشی بودن آن است.

ابزار Imagga /دسته‌بندی‌کردن عکس‌ها

این ابزار گزینه‌های خودکار چندگانه‌ای برای دسته‌بندی، تنظیم و نمایش عکس‌هایتان براساس موضوع، رنگ و سرتیتر فراهم می‌کند که همه این موارد می‌تواند به‌صورت خودکار یا براساس تنظیم دستی باشد. این یعنی شما گزینه ساخت چندگانه دارید که می‌توانند براساس نیازهای اختصاصی شما هم توسعه پیدا کنند. این ویژگی Imagga این امکان را می‌دهد تا با هر سطح از مهارت یا شرایط مناسب باشد.

ابزار CloudSight درک‌کردن، دسته‌بندی‌کردن و فهمیدن

درحالی که دیگر ابزارها روی برنامه و اجرای فوق‌العاده تخصصی تمرکز دارند، برخی از ابزارها به دنبال افزایش سهولت درعین افزایش عملکرد موثر هستند. برای آنان که دنبال ابزار راحت برای کار و بی‌دردسر می‌گردند، ابزار CloudSight بهترین است.

ابزار EyeEm رتبه زیبایی‌شناسی عکس را ارزیابی می‌کند

اگر عاشق عکاسی هستید علاوه بر این‌که به دنبال تشخیص پتانسیل افزایش عکس محوری جهان هم هستند، این ابزار بسیار ایده‌آل است؛ به‌خصوص برای آنان که از پلتفرم‌های شبکه‌های‌اجتماعی استفاده می‌کنند. این ابزار مناسب کسانی است که موفقیت آنها براساس محور عکاسی و اینتراکشن پست‌هاست. ارزیابی زیبایی‌شناسی عکس‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین عکس ممکن را برای مشارکت بیشتر انتخاب کنید.

لادن فلاح‌ نیا - مترجم / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها