گسترش مشاغل خانگی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : توجه ، پشتیبانی و گسترش مشاغل خانگی در استان موجب افزایش تولیدات ، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی میشود .
کد خبر: ۱۳۴۴۴۶۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب اظهار کرد: با همکاری جهاد دانشگاهی طرح توسعه مشاغل خانگی با شناسایی مزیت های استان با هدف ایجاد زیر ساختهای مناسب درحال انجام است که این طرح در سه فاز ، شامل شناسایی ظرفیت‌ها ، آموزش و توانمند سازی که همان مشاوره و هدایت است و اتصال به بازار در قالب برند سازی است.
 
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان به اختصاص 52 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان در سال جاری اشاره کرد و گفت :با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل که با نظارت بر اجرای صحیح این مشاغل می باشد تاکنون تعداد 89 طرح مستقل و 126 طرح بصورت پشتیبان با مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است .
 
وی با اشاره اینکه طرحهای پشتیبان در اولویت اعطای تسهیلات و حمایت هستند خاطر نشان ساخت :متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام به سامانه الکترونیکی mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرمهای ثبت نام جهت پیگیری و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی مرتبط مراجعه کنند.
 
آشتاب در ادامه گفت :نظارت بر این طرح‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت می‌گیرد، نظارت استانی هم توسط تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه اجرایی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری انجام می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها