دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی:

برنج در بازار فراوان است هیچ کمبودی وجود ندارد

دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بالارفتن قیمت بذر، کود، سم و دستمزد کارگرد مجموعه ای از عواملی هستند که منجر به افزایش قیمت برنج شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، قاسمعلی حسنی، دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در برنامه «نمودار» درباره وضعیت بازار برنج گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی در بازار 47 هزار تومان تعیین شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر تن برنج تایلندی برای مصرف کننده کیلویی 13 هزار تومان است، افزود: اتحادیه بنکداران مواد غذایی برای کمک و حمایت به قشر کم درآمد اقدام به توزیع برنج تایلندی کرده است، کسانی که قدرت خرید کمی دارند می توانند از برنج 13 هزار تومانی استفاده کنند.

دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه در سه سال اخیر سود حاصل از برنج برای کسبه، وارد کنندگان، توزیع کنندگان در یک قرن اخیر بی سابقه بوده است، افزود: برنج اعم از ایرانی و خارجی به اندازه کافی در بازار موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

وی در ادامه به گرانی برنج اشاره کرد و گفت: بالارفتن قیمت بذر، کود، سم و دستمزد کارگرد مجموعه ای از عواملی هستند که منجر به افزایش قیمت برنج شده است.

برنامه «نمودار» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها