تعداد ۲۲۵میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، پس فردا(چهارشنبه) با نماد معاملاتی "مدیریت" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۷۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعداد ۲۲۵ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) معادل ۱۵ درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته (۲۰ مرداد) به‌عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "مدیریت" در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۴۵۶۶ تا ۵۰۲۳ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۴۲۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین متعهدین خرید این نماد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا هر یک به میزان ۲۵ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

گفتنی است تعداد ۲۲۵ میلیون سهم سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۲۰۵ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۵ میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها