
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت نیرو، مسعود صادقی در گفتگویی گزارشی از آخرین وضعیت تراز تولید و مصرف در شبکه برق ارائه کرد و افزود: روز گذشته نیز مصرف برق رکورد خود را شکست.
وی از مشترکان در خواست کرد با راهکارهای مدیریتی نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند.
مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق ادامه داد: مهمترین راهکارهای کاهش مصرف، کنترل بارهای سرمایشی است.
صادقی با اشاره به ساعت های اوج مصرف گفت: استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی در ساعات گرم روز نیز از دیگر راه هایی است که می توانیم مصرف را کاهش دهیم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند