«فتح‌نامه خرمشهر» عنوان ویژه‌برنامه رادیو ایران در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.
«فتح‌نامه خرمشهر» عنوان ویژه‌برنامه رادیو ایران در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.
کد خبر: ۱۳۱۷۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال۱۳۶۱ به‌عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت.

به همین مناسبت رادیو ایران ویژ برنامه «فتح‌نامه خرمشهر» را تقدیم می‌کند.

این برنامه در قالب گفت و گو محور، با مرور خاطرات مستند از نام آورانی که روز‌های اشغال و آزادی خرمشهر را به چشم دیدند و از ایستادگی، باور و همدلی مردم به عنوان رمز پیروزی و فتح خرمشهر خواهد گفت.

سرتیپ خلبان محمد علی اعظمی که در آغاز عملیات بیت المقدس حضور داشتند، جاسم قضبان پور عکاس دفاع مقدس که ثبت کننده عکس فتح خرمشهر نیز بوده است، احمد یوسف زاده نویسنده رمان «آن 23 نفر» و یکی از آن 23 نفری که اسیر شدند، سردار محمد علی آسودی رییس تبلیغات جنگ آن دوران، محمود گبرلو منتقد سینما و جواد عزیزی سراینده نوحه ممد نبودی در ویژه برنامه «فتح‌نامه خرمشهر» جمع می شوند و با رویکرد بررسی عوامل ایستادگی و پیروزی خرمشهر در دهه ۶۰ از عواملی همچون همدلی و حضور مردمی در صحنه برای سربلندی ایران امروز خواهند گفت.

«فتح‌نامه خرمشهر» ویژه‌ برنامه شبکه رادیویی ایران به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از گروه تاریخ و دفاع مقدس و به تهیه‌کنندگی محمد اسماعیل پور و اجرای میثم نیک نام دوشنبه سوم خرداد ساعت 9:00 از محل باغ موزه دفاع مقدس پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها