ویژه برنامه های «فتح نامه خرمشهر» و «پلاک هشت» به صورت ویژه به رشادت های دلاور مردان ایران در عملیات آزادسازی خرمشهر می پردازد.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۷۱
ویژه برنامه های رادیو ایران در سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مدیر گروه دفاع مقدس رادیو ایران با اعلام این خبر افزود: ویژه برنامه فتح نامه خرمشهر با هدف آشنایی نسل جوان با نحوه آزاد سازی خرمشهر و همچنین پاسداشت این روز سرنوشت ساز در روز چهارشنبه از ساعت 9 تا11صبح از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

شهرام ملازاده افزود: مرور خاطراتی از زبان شاهدان عینی و دعوت از هنرمندانی که برای ماندگاری این روز در تقویم مقاومت مردم ایران نقش آفرینی کرده اند از دیگر بخش های این برنامه می باشد.

وی تصریح کرد: در برنامه فتح نامه خرمشهر که در قالب یک برنامه تعاملی طراحی شده سعی داریم با مشارکت مخاطبان یک بار دیگر خاطرات این روز بزرگ را با اشتراک گذاری عکس و خاطرات مخاطبان یادآوری کنیم.

مدیر گروه دفاع مقدس رادیو ایران با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز سوم خرداد گفت: علاوه بر پخش این برنامه ،برنامه پلاک هشت نیز برای مرور و بازخوانی عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، پخش خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها