به گزارش جام جم آنلاین، این تیونر آلمانی در ارتقای سوپرکارهای مشهور دنیا خوش درخشیده و این بار هم روی سوپرکار جذاب مک لارن کار کرده است. ۷۶۵LT چه در بخش ظاهری و چه در بخش عملکردی بهبودهای قابلتوجهی را تجربه کرده است.
نوویتک سه پکیج تیونینگ را در نظر گرفته که البته قویترین آنها پکیج مرحله ۲ است. واحد کنترل پیشرانه N ترونیک این شرکت باعث ارتقای جرقهزنی و تزریق سوخت پیشرانه شده و کنترل فشار بوست الکترونیکی را بهبود بخشیده است.
حاصل این تغییرات رسیدن به خروجی ۸۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۹۸ نیوتون متری است. قدرت بیشتر باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷۶۵LT به ۲.۵ ثانیه رسیده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز در ۶.۵ ثانیه ثبت شود.
حداکثر سرعت این خودرو نیز فراتر از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت بوده و اندکی پایینتر از سقف سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت ۷۲۰S میباشد.
اما نوویتک روی جذابیت شنیداری سوپرکار مک لارن نیز کار کرده و از اگزوز پرفورمنسی سود برده است. این شرکت همچنین رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی فورج کاری شده ووسن را با ۷۲ رنگ مختلف در نظر گرفته است. کیت سیستم تعلیق نوویتک هم باعث کاهش ارتفاع حدود ۲۰ میلیمتری ۷۶۵LT میشود.
نوویتک علاوه بر پیشرانه روی بدنه نیز کار کرده و قطعات فیبر کربنی را در نظر گرفته است. از جمله این قطعات میتوان به چراغهای جلو، پانلهای بدنه، ورودیهای هوای روی سقف و کاپوت و… اشاره کرد.
داخل کابین نیز تقریباً آپشن های بدون محدودیتی از نظر رنگ و چرم و تریم وجود دارد.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت