مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن ۱۰ تن خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۹۶۵۵
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان‌پور شامگاه دوشنبه از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن ۱۰ تن خبر داد و با بیان اینکه حادثه اول ساعت ۱۸ به وقوع پیوست، اظهار داشت: این حادثه در جاده ساحلی بین روستای الی شمالی و شرکت متانول اتفاق افتاد و در آن دو دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد که چهار مصدوم برجای گذاشت.
 
تصادف محور مواصلاتی شهرستان دیر ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: بلافاصله بعد از اطلاع مرکز پیام سه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دیر و دروداحمد به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان  منتقل کردند.
وی اضافه کرد: مصدومین یکی از موتورسیکلت ها دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله بودند که از ناحیه سر و پا دچار ضربه و شکستگی شده و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
وی ادامه داد: مصدومین موتورسیکلت دیگر نیز از کارگران شرکت متانول و دارای سن ۲۶ و ۳۲ سال بوده که از ناحیه سر، صورت و دست و پا دچار ضربه شدید شدند.
مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه حادثه دوم در جاده دوراهک به آبدان روبروی روستای سرمستان اتفاق افتاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه با تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمنداطلاع داده شد که بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی آبدان و دوراهک به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: خودرو سمند دارای ۶ سرنشین از یک خانواده و پنج نفر خانم و یک نفر آقا بودند که سن آنها در محدوده ۵ تا ۵۰ ساله بوده که از ناحیه سر، دست، پا و کمر دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انتقال داده شد.
ناظمیان‌پور تصریح کرد: در این حادثه بدلیل گیر افتادن راننده خودرو عملیات رهاسازی توسط نیروهای آتش نشانی آبدان انجام و توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ آبدان به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.
وی با بیان اینکه علت این دوحادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است یادآور شد: شهرستان دیّر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.
گفتنی است توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف‌های جاده ای در شهرستان دیّر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها