همه گیری کرونا موجب شده است خانواده‌های نظامیان آمریکایی هم نیازمند دریافت کمک‌های غذایی شوند.
همه گیری کرونا موجب شده است خانواده‌های نظامیان آمریکایی هم نیازمند دریافت کمک‌های غذایی شوند.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۸۱
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از صداوسیما، پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد پایگاه فورت برگ، بزرگترین پایگاه نظامی در آمریکا، بهار امسال شاهد افزایش ۴۰ درصدی درخواست برای دریافت مواد غذایی از انبار این پایگاه بود. در همین دوره، درخواست‌ها برای دریافت مواد غذایی از شبکه خدماتی امریکن سرویس (AmericaServes) که به خانواده‌های نظامیان کمک می‌کند، به بالاترین میزان در تاریخ فعالیت این شبکه رسیده است.

برای خانواده‌های کم درآمد نظامیان آمریکایی در سراسر کشور که با مجموعه‌ای از چالش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، شرایط به همین گونه است و همسران نیرو‌های وظیفه شغل خود را از دست داده اند و احتمال اینکه بتوانند شغل جدیدی پیدا کنند بسیار اندک است. کودکان از جمله کودکان خانواده‌های نظامیان که در مدارس از وعده‌های غذایی رایگان استفاده می‌کنند، دیگر این وعده‌ها را نیز دریافت نمی‌کنند.

در حالیکه بسیاری از خانواده‌های فقیر معمولی برای گذران زندگی به برنامه‌های کمک غذایی فدرال روی آورده اند، خانواده‌های نظامیان اغلب کمک هزینه مسکن دریافت می‌کنند که این مسئله آن‌ها را فاقد شرایط دریافت کمک‌های غذایی می‌سازد و این در حالی است که خانواده‌های نظامیان بخش کوچکی از جمعیت ۳۷ میلیون نفری آمریکایی‌هایی را تشکیل می‌دهند که با ناامنی غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند. کارشناسان می‌گویند بیشتر آمریکایی‌ها نمی‌توانند تصور کنند افرادی که در ارتش خدمت می‌کنند اغلب نیازمند دریافت کمک غذایی باشند.

جاش پوتاس معاون بخش سیاست عمومی موسسه غیرانتفاعی میزون گفت: بسیار ناعادلانه است که خانواده‌هایی که برای کشور فداکاری می‌کنند قادر به تامین نیاز‌های اساسی خود نباشند. گمان می‌کنم پنتاگون تلاش کرده است این مسئله را پنهان نگه دارد.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد وزارت دفاع در حال کار بر روی گزارشی در این زمینه برای ارائه به کنگره است.
نهاد‌های حمایت از گرسنگان می‌گویند کهنه سربازان نیز شرایط مشابهی دارند و مطابق با بررسی جدید موسسه کهنه سربازان و خانواده‌های نظامیان در دانشگاه سیراکیوس، نزدیک به ۴۰ درصد خانواده‌های نظامیان وظیفه از زمان همه گیری کرونا نیازمند دریافت کمک‌های غذایی شده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها