مادران به فرزندان خود به خصوص به پسرها تمیزی اتاق خود را گوشزد می کنند. تمیز نگه داشتن اتاق علاوه بر دادن انرژی مثبت باعث جلوگیری از ورود میکروب به فضای خانه و اثر نامطلوبی که روی بدن دارد می شود.
مادران به فرزندان خود به خصوص به پسرها تمیزی اتاق خود را گوشزد می کنند. تمیز نگه داشتن اتاق علاوه بر دادن انرژی مثبت باعث جلوگیری از ورود میکروب به فضای خانه و اثر نامطلوبی که روی بدن دارد می شود.
کد خبر: ۱۲۷۸۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازچطور ،عنکبوت ها به مکان های تمیز علاقه ای ندارند چون غذایی پیدا نمی کنند و هر بار که شما خانه را گردگیری می کنید باعث نابودی خانه آن ها می شوید. پس تمیز نگه داشتن دائم یکی از بهترین راه های جلوگیری عنکبوت به خانه می باشد. ولی تمیزی و گردگیری منظور فقط پاک کردن سطوح نیست بلکه باید تمام قسمتها را از آلودگی پاک کنید که در بالا روش پاک کردن را توضیح دادیم.

ورودی ها را ببندید
عنکبوت همانند موجودات دیگر از طریق شکاف ها و سوراخ ها به درون منزل راه پیدا می کند. پس اولین اقدام شما این است که محل وردش به منزل را مسدود کنید. سوراخ های دیوار، پنجره هایی که شکسته شده اند، لوله هایی که به بیرون راه دارند و باز هستند این هایی نقاطی هستند که عنکبوت از طریق آن ها داخل منزل می شود و در گوشه ای به دور از سر و صدا خانه شان را می سازند.

گوشه و کنار را تمیز کنید

انسان ها وقتی از چیزی ناراحت می شوند به گوشه ای رفته و خلوت می کنند. عنکبوت نیز همانند انسان به گوشه ها علاقه دارد. گوشه دیوار، سقف و جاهایی که دید کافی ندارند را هنگام تمیز کردن فراموش نکنید.

از گیاهان کمتر استفاده کنید
برای اینکه حشرات موذی را از بین ببرید باید منبع تغذیه آن ها را پیدا کنید و آن را از بین ببرید. با اینکه گیاهان باعث زیبایی منزل و طراوت می شوند ولی این نکته را فراموش نکنید که باعث جذب حشرات موذی می شود. راه حل این است که گیاهان را به بیرون از منزل انتقال داده و آن ها را دائم تمیز نگه دارید.

به کار بردن حشره کش
برای اینکه حشرات و عنکبوت ها را از بین ببرید از حشره کش استفاده کنید. ولی خیلی از آن استفاده نکنید چون به دلیل مواد شیمیایی که دارد بر سلامت افراد اثر نامطلوب به جای می گذارد.

به کار بردن اسپره نعنا
عنکبوت نیز همانند انسان ممکن است به بویی علاقه داشته و یا از بویی متنفر باشد. آن ها از جایی که بوی نعنا بدهد فراری هستند. پس مقداری اسپره نعنا درون بطری ریخته و نقاطی که حس می کنید محل عبور عنکبوت است بریزید. عنکبوت اگر در این مکان بوی نعنا را حس کرد مسیرش را تغییر داده و جایی دیگر خانه خود را بنا می کند.

از سرکه استفاده کنید
سرکه هم مثل نعنا است با این تفاوت که باعث ایجاد بوی بد می شود پس بیشتر از آب استفاده کنید. برای این کار درون یک بطری آب کمی سرکه ریخته و در مسیر عنکبوت بریزید.

از سم عنکبوت استفاده کنید
یکی دیگر از روش های جلوگیری از ورود عنکبوت به خانه استفاده از سم عنکبوت در مسیر عنکبوت است.

از حیواناتی که به عنکبوت علاقه دارند استفاده کنید
حیواناتی هستند که به عنکبوت علاقه دارند همانند مار ولی نمی شود که از مارها در منزل استفاده کرد. بهتر است از حیوانات استفاده نشود چون آن ها خود عامل میکروب هستند ولی گربه را می توان به عنوان یکی از این حیوانات نام برد. گربه به بازی با عنکبوت علاقه دارد و می شود گفت برای آن ها مزاحمت ایجاد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها