«داج» سرانجام خودروی درگ چلنجر موپار درگ‌ پک ۲۰۲۱ را معرفی کرد.این خودرو از جدیدترین نسخه نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری سوپرشارژردار استفاده کرده است. این نیروگاه آهنین دارای سوپرشارژر ۳ لیتری جدید، قطعات داخلی ارتقا یافته و باک یخ آلومینیومی جدید برای خنک کردن اینترکولر می‌باشد.
کد خبر: ۱۲۷۵۲۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، داج اشاره‌ای به جزئیات نداشته اما گفته که این خودرو سریع‌ترین، پرشتاب‌ترین و قوی‌ترین درگ پک تاریخ است.

از دیگر بخش‌های جدید این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق عقب چهار اتصالی جدید اشاره کرد که دارای ژئومتری جدید با بازوهای کنترلی طویل‌تر می‌باشد.

داج می‌گوید این طراحی باعث شده پایداری خودرو بیشتر شود. چلنجر موپار درگ پک ۲۰۲۱ همچنین از اتصالات جناغی استفاده کرده و دارای میله ضد لغزش بزرگ‌تر که ۲۵۰ درصد سفت تر از قبل است می‌باشد.

دیگر بهبودهای این خودروی مسابقه‌ای شامل جذب‌کننده‌های شوک بیلشتین هستند که انتقال وزن و تغییرات ارتفاع بدنه در لانچ های شدید را بهبود بخشیده و ناهمواری‌های مسیر را بهتر جذب می‌کنند. این جذب‌کننده‌ها دارای ۱۰ تنظیم متنوع بوده و می‌توان آن‌ها را با استفاده از دکمه‌های داخل کابین تنظیم نمود.

با ورود به داخل کابین شاهد رول کیج جدیدی خواهید بود که باعث افزایش استحکام کابین می‌شود. محصول مسابقه‌ای داج همچنین از داشبورد دیجیتال ۷ اینچی هولی EFI، نشان‌های شماره‌دار و ستون فرمان سبک‌وزن سود برده است. خریداران می‌توانند شاهد صندلی‌های کامپوزیتی و کمربندهای ایمنی جدید باشند.

چلنجر موپار درگ پک ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد با رنگ سفید عرضه می‌شود اما مشتریان می‌توانند رنگ‌های سفارشی دیگری را انتخاب کنند. خریداران همچنین قادر هستند از بین رینگ‌های متنوع یکی را انتخاب نمایند.

تنها ۵۰ دستگاه از چلنجر موپار درگ پک برای سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد و مشتریان خواهند توانست این خودرو را با قیمت ۱۴۳۴۸۵ دلاری سفارش دهند.

 

هیولای تازه‌نفس «درگ» (+فیلم و عکس)

هیولای تازه‌نفس «درگ» (+فیلم و عکس)

هیولای تازه‌نفس «درگ» (+فیلم و عکس)

هیولای تازه‌نفس «درگ» (+فیلم و عکس)

 

هیولای تازه‌نفس «درگ» (+فیلم و عکس)

 

تعداد بازدید : 82

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها