کمپانی iFixit که گجت‌های مختلف را کالبدشکافی می‌کند، در یکی از آخرین پروژه‌ها ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز لایو را تشریح کرده است. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این کالبدشکافی حک شدن کلمه «لوبیا» درون گوشی‌هاست؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد سامسونگ در ابتدا احتمالاً این نام را برای ایرباد جدیدش انتخاب کرده بوده است.
کد خبر: ۱۲۷۳۶۱۹

کارشناس iFixit می‌گوید باز کردن گلکسی بادز لایو در مقایسه با ایرپاد پرو سخت نیست و در واقع به آسانی می‌توان آن را باز کرد. یکی از نکات جالب این کالبدشکافی حک شدن کلمه «لوبیای راست» و «لوبیای چپ» روی کابل روبانی درون گوشی‌های راست و چپ است.

کارشناس سایت iFixit در ادامه کالبدشکافی گلکسی بادز لایو به باتری می‌رسد و می‌گوید سایز آن استاندارد است و تعویض آن چندان سخت نیست. او اضافه می‌کند که باتری زیر درایور قرار گرفته و برای تعویض آن باید مراقب بود. برای این کار باید درایور را که با چسب سر جای خود محکم شده بلند کرد تا به باتری رسید. گلکسی بادز لایو از باتری سکه‌ای ۳.۷ ولت یون-لیتیوم CP1254 نیرو می‌گیرد که به گفته iFixit پیدا کردن آن در اینترنت چندان کار ساده‌ای نیست.

کارشناس سایت یاد شده در ادامه کیس گلکسی بادز لایو را باز کرد و متوجه شد درون آن باتری ۱.۸۱ وات ساعتی قرار گرفته که به گفته او حجمش بسیار بیشتر از باتری کیس شارژ گلکسی بادز و بادز پلاس است. سامسونگ شارژدهی گلکسی بادز لایو را با استفاده از کیس شارژ حداکثر ۲۹ ساعت اعلام کرده که در مقایسه با شارژدهی ۱۳ ساعته گلکسی بادز و ۲۲ ساعته بادز پلاس پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سایت iFixit به گلکسی بادز لایو امتیاز تعمیرپذیری ۸ از ۱۰ را داد. پیشتر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به ترتیب امتیاز ۶ و ۷ را از این سایت دریافت کرده بودند.
دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها