تا به حال این فکر کرده اید که کدام یک از اپلیکیشن ها گوگل بیشترین دانلود را در گوگل پلی دارند؟

محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید در سال 2020

گوگل پلی به‌عنوان فروشگاه رسمی اپلیکیشن گوگل، مرجع اول دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی برای بسیاری از کاربران است و اپلیکیشن‌هایی که در فهرست پردانلودترین‌های این فروشگاه قرار دارند، به‌احتمال بسیار زیاد محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان هستند. در این مطلب، شما را با 10 برنامه‌ی اندرویدی که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته‌اند آشنا می‌کنیم. توجه داشته باشید که در این مقاله از اپلیکیشن‌های گوگل مانند «سرویس‌های گوگل پلی» (۱۰ میلیارد دانلود) «جیمیل» (۵.۷ میلیارد دانلود)، «گوگل مپس» (۵.۹ میلیارد دانلود)، «یوتیوب» (۱۰ میلیارد دانلود) و... به‌دلیل اینکه به‌صورت پیش‌فرض روی تقریبا تمام دستگاه‌های اندرویدی نصب هستند، چشم‌پوشی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۷۰۹۱۴
  1. واتساپ (Whatsapp)

یکی از برنامه‌های محبوب سیستم‌عامل اندروید پیام‌رسان واتساپ است. این در حالی ا‌ست که واتساپ هنوز در حال تکامل و نتوانسته است کاربران زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا به‌دست آورد. باوجوداین، واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های فوری پرطرفدار جهان شناخته می‌شود که از سال ۲۰۱۴ تاکنون و با قیمت ۱۹ میلیارد دلار، در مالکیت فیسبوک قرار دارد. اگر نمی‌خواهید از مسنجر فیسبوک استفاده کنید، می‌توانید روی واتساپ به‌عنوان گزینه‌ای جانشین حساب کنید.

  1. فیسبوک (Facebook)

قطعا تعجب آور نیست که نام فیسبوک را مجددا در فهرست بالا مشاهده کنیم. با اینکه استفاده‌نکردن از فیسبوک در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به ترند تبدیل شده است، بازهم شاهد رشد چشمگیر این شبکه‌ی اجتماعی به مدیریت مارک زاکربرگ هستیم. بدون تردید می‌توان فیسبوک را یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد که برای دانلود و استفاده‌ی کاربران در گوگل پلی دردسترس قرار دارد.

  1. فیسبوک مسنجر (Facebook Massanger)

وجود مسنجر اختصاصی فیسبوک نقش بسیار زیادی در پیشرفت این شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند ایفا کرده است. در سال‌های گذشته، این مسنجر توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد و افزایش ربات‌ها هم سبب شده که این سرویس بیشتر از هر زمان دیگری مفید واقع شود.

  1. اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام یکی دیگر از برنامه‌های محبوب فیسبوک است. این‌طور که پیداست، اپلیکیشن اینستاگرام در‌مقایسه‌با فیسبوک، توانسته فاصله‌ی مناسبی ایجاد کند و این مسئله نشان‌دهنده ارزش و اعتبار فراوان آن است. کاربران ایرانی زیادی هم در این اپلیکیشن عضویت دارند و به‌نوعی به‌عنوان پلتفرمی بسیار عالی برای انجام تبلیغات و ارتباطات اجتماعی شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

  1. سابوی سرفرز (Subway Surfers)

در این فهرست، به یک بازی اشاره خواهیم کرد؛ اما Candy Crush Saga نیست. بازی Subway Surfers بازی دونده‌ی بی‌پایانی است که کودکی در حال فرار از افسر پلیس و سگ مخصوصش است. این بازی از ژوئیه‌ی ۲۰۱۸ به‌یک‌باره رشد بسیار زیادی تجربه کرد.

  1. فیسبوک لایت (Facebokk Lite)

این برنامه را می‌توان نسخه‌ای از فیسبوک برای کاربرانی دانست که گوشی‌هایی با حافظه‌ی رم یک تا دو گیگابایت دارند. همچنین، فیسبوک لایت برای کسانی مناسب است که به شبکه‌ی 2G دسترسی دارند. ناگفته نماند تعدادی از ویژگی‌های اصلی فیسبوک در این برنامه به‌چشم می‌خورد. اپلیکیشن Facebook Lite ازجمله اپلیکیشن‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

  1. Shareit

یکی از بهترین برنامه‌ها درزمینه‌ی نقل‌و‌انتقال اطلاعات در اندروید، Shareit نام دارد. این برنامه می‌تواند با سرعت زیاد تمامی فایل‌های گوشی شامل تصاویر و فایل‌های ویدئویی و اسناد را در مدت کوتاهی به‌اشتراک‌ بگذارد. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد اپلیکیشن Shareit با سرعتی معادل ۲۰۰ برابر بلوتوث، داده‌ها را منتقل می‌کند که در نوع خود، بی‌نظیر است.

  1. مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)

مایکروسافت برنامه‌ی اکسل را برای گوشی‌های موبایل اندرویدی طراحی و ارائه داده است؛ برنامه‌ای که کاربران زیادی طولانی‌مدت منتظر انتشارش بودند. با اینکه ممکن است تعجب‌آور باشد، میزان دانلود برنامه‌های اکسل و پاورپوینت مایکروسافت به‌مراتب بیشتر از مایکروسافت ورد بوده است.

  1. مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft powerpoint)

همان‌طورکه در قسمت قبل هم گفته شد، مایکروسافت پاورپوینت از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی ویندوز محسوب می‌شود که مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید هم منتشر کرده است. شما می‌توانید برای ارائه در کنفرانس‌های مختلف و بیشتر درزمینه‌ی مباحث آموزشی از پاورپوینت استفاده کنید.

  1. مایکروسافت ورد (Microsoft Word)

مایکروسافت با انتشار برنامه‌ی Word برای اندروید، پازل موفقیت‌های خود را تکمیل کرد. با‌توجه‌به محبوبیت چشمگیر برنامه‌ی آفیس، جای تعجب نیست که برنامه‌ی اندروید آن بتواند موفقیت‌های زیادی کسب کند. برنامه آفیس قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید از آن‌ها در گوشی اندروید هم بهره‌مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها