جمعه شب مستند «شیب تند» به کارگردانی لقمان خالدی و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی در پردیس چارسو و در جشنواره مستند حقیقت به نمایش گذاشته شد. احسان علیخانی قبل از نمایش این مستند، دقایقی کوتاه در گفت‌وگو با مهر از دلیل ساخت مستند شیب‌تند که با طرحی از او و تهیه‌کنندگی‌اش ساخته شد، گفت و همچنین درباره عصر جدید نکاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۱۴۷

عصر جدید را کی رها می‌کنی؟
این مجری تلویزیون درباره افزایش ساخت مسابقه‌های استعدادیابی، بعد از عصر جدید در تلویزیون‌ و این‌که چه رویکردی باید در آنها وجود داشته باشد تا بومی باشند، اظهار کرد: دوستی به من گفت چرا ماه عسل را رها کردی؟ گفتم این‌قدر برنامه‌های مشابه و خرده‌مشابه ماه عسل زیاد شد که به نظرم ذائقه مخاطب داشت پر و درواقع سرریز می‌شد و پرسید عصر جدید را کی رها می‌کنی؟ که جواب دادم وقتی تلنت شو در تلویزیون زیاد شود. معمولاً وقتی کاری در تلویزیون می‌گیرد، مشابه شاکله آن زیاد رخ می‌دهد، ولی عصر جدید خیلی کار سختی است.
از دستمزدها اطلاع ندارم
علیخانی همچنین درباره این شایعه که شنیده شده است برخی هنرمندان این برنامه دستمزدهای بالایی برای حضور در دیگر برنامه‌های تلویزیونی درخواست می‌کنند هم گفت: من اطلاعی ندارم، ولی یکی از دلایلی که این برنامه ساخته شد،‌ برای این بود که این بچه‌ها استعدادهایشان دیده شود، بروند کار کنند و اتفاقا پول دربیاورند. این‌که خودشان چقدر عدالت داشته و منصف باشند دیگر دست خودشان است. من خیلی در جریان کم و کیف ماجرا نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها