jamejamnashriyat
کد خبر: ۱۲۴۱۲۰۱   ۱۸ آذر ۱۳۹۸  |  ۰۰:۰۱

اشکان حاجی عبداللهی، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «مشق دو» در گفت‌وگو فارس از زمان پخش این برنامه گفت.

چه زمانی پخش می‌شود؟ به گفته تهیه‌کننده این برنامه در ده قسمت ده دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و باتوجه به دهه فجر و انتخابات مجلس، بهمن به عنوان زمان پخش این برنامه در نظر گرفته شده است.
دیگر چه گفت؟ حاجی عبداللهی بیان کرد: با تدبیر مدیریت شبکه دو و مدیریت گروه کودک و نوجوانان در خصوص تولید برنامه‌ای مخصوص نوجوانان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصمیم‌گیری شد و از ماه‌های گذشته جلسات و اتاق فکر این برنامه تشکیل گردید. شاکله این برنامه حضور نوجوانان است و تاکنون این برنامه بالغ بر 250 نوجوان را در سراسر کشور مخصوصا استان‌های تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، قم، فارس و آذربایجان شرقی درگیر کرده است که به صورت حضوری و مجازی در خصوص برنامه و چگونگی آن بحث و تبادل نظر می‌شود. در ریزترین مباحث برنامه، نظر نوجوانان و اتاق فکر اخذ شده و می‌شود و به دنبال این بودیم که این برنامه توسط نوجوانان طراحی و تولید شود که این امر محقق شد. میانگین سنی عوامل این برنامه 22 و اتاق فکر این برنامه 19 سال است. در اتاق فکر غیر از نوجوانان، دانشجویان رشته‌های مرتبط با ارتباطات و هنر نیز حضور دارند که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های صداوسیما، سوره، تهران و علامه طباطبایی از جمله آنان هستند. از همه نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم به کمک این برنامه بیایند. این برنامه فرصتی برای بیان حرف‌های نوجوانان توسط خود نوجوانان است. علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی به صفحه برنامه با نام mashqe2 مراجعه کنند. مشق دو،کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که به تهیه کنندگی اشکان حاجی عبداللهی روی آنتن می‌رود و ساناز احسانی، شقایق رحیمی،کوثر سنجریان، محمدمهدی کرباسیون، محمدجواد کشانی، امیرفتاحی، محمد ذکاوت، محمد صادق تربتیان، محمد مرادی، حسین عباسی، محمد قهرمانی، علی اصغر عبداللهی، محمدجواد اصلانی، محمدحسین کرباسیون، فرزین زینالی و محمدرضا کشکولی از جمله عوامل و اعضای اتاق فکر هستند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

ساعت چهار بار نواخت.../به مادرم گفتم: «دیگر تمام شد»/گفتم: «همیشه پیش از آن‌که فکر کنی اتفاق می‌افتد/باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم...»

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

موفق‌ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این‌طور باشد که آن‌قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا شنونده، زده شود.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر