انصاری‌فرد: حتی یک لحظه هم نمی‌خواهیم هواداران نگران باشند

وضعیت پرسپولیس آنقدرها هم بد نیست

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشکلات و مسائلی که این باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آگاه است. او این روزها بیش از گذشته در رسانه‌ها دیده می‌شود و دلیل آن شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی است. انصاری‌فرد به تازگی با یک حامی مالی جدید عقد قرارداد کرد ولی شواهد و قرائن نشان می‌دهد هنوز باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی دچار سخت‌ترین بحران‌های ممکن است و در ادامه این بحران‌ها می‌تواند باشگاه را دچار وضعیت عجیب‌تری کند.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۱۴

انصاری‌فرد در این مورد به خبرنگار جام‌جم گفت: بله باید قبول کرد که نمی‌توانم مشکلات را پنهان کنم و بگویم هیچ‌بحرانی وجود ندارد. ما حتی یک لحظه هم نمی‌خواهیم هواداران نگران وضعیت تیم و باشگاه باشند. با هر سختی که باشد، راه خودمان را پیدا می‌کنیم و ادامه می‌دهیم به همین علت دوست ندارم طرفداران خود را نگران وضعیت تیم کنم.»
او اضافه کرد: «وقتی قبول مسؤولیت کردم و به عنوان مدیرعامل باشگاه دوباره به پرسپولیس برگشتم، مطمئنا فکر این روزها را می‌کردم. پس من برای شانه خالی کردن از مسؤولیت نیامده‌ام و می‌دانم دقیقا باید چطور از بحران‌ها گذشت. برنامه‌های زیادی در ذهن دارم اما باید قدم به قدم پیش برویم.»
مدیرعامل جدید پرسپولیس افزود: «وضعیت پرسپولیس آن‌قدر‌ها هم که می‌شنوید بد نیست. ما تلاش می‌کنیم با افزایش منابع درآمدزایی، باشگاه پرسپولیس را به بهترین شرایط خود برسانیم. این را می‌دانید که پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست که به‌سادگی بتوان آن را به بحران کشاند. ما تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران هیچ نگرانی به دلشان راه ندهند. قرار نیست باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی‌هایی که دارد، دست از ادامه کار بکشد. اتفاقا این مشکلات، ما را بیشتر به هم نزدیک می‌کند چون می‌دانیم باید در کنار هم بمانیم و با هم از این مشکلات رد شویم. من راهی غیر از حمایت از یکدیگر در این شرایط نمی‌بینم. هیات مدیره باشگاه در کنار اعضای تیم و هواداران در این وضعیت مطمئنا کنار هم می‌مانند.»
او در مورد وضعیت تیم گفت: «ما در یک‌بازی که خیلی هم خوب بودیم به تساوی رسیدیم، آن هم در شرایطی که می‌توانستیم ماشین‌سازی را شکست بدهیم اما مهم این است که با تمام توان جنگیدیم و شرایط خاصی داشتیم. اگر آن ضربه پنالتی به گل تبدیل می‌شد، حالا سه امتیاز دیگر داشتیم و به صدر جدول نزدیک‌تر بودیم ولی تازه اوایل کار است و فرصت زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته داریم. من نسبت به آینده باشگاه و تیم در این فصل خوشبین هستم و فکر می‌کنم خیلی زود امتیازات از دست رفته در دیدارهای گذشته را جبران خواهیم کرد.»
از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خودش سال‌ها فوتبالیست و مربی بوده، در خصوص شرایط فنی تیم پرسپولیس هم پرسیدیم که آیا به گابریل کالدرون، مشاوره‌های فنی می‌دهد یا نه، که این طور پاسخ داد: نه من از وقتی به‌عنوان مدیر باشگاه وارد پرسپولیس شدم، با کادرفنی به این توافق رسیدیم که به‌هیچ عنوان در کارش دخالت نکنم. حیطه فعالیت من زمین چمن نیست؛ اما هر کمکی که کالدرون، مربیان و بازیکنان بخواهند، انجام می‌دهم. ما تلاش می‌کنیم جبهه دوم قدرتمندی بسازیم تا پرسپولیس در زمان بازی بتواند با سادگی خیال فعالیت‌هایش را پیش ببرد.
انصاری‌فرد سپس به بحث در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ علیه باشگاه پرداخت و گفت: بله، برانکو همراه دستیارانش و همچنین ماریو بودیمیر، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس شکایت‌هایی را علیه ما در فیفا داشتند. غیر از آن چند پرونده شکایت دیگر هم وجود دارد که باید به آنها هم رسیدگی کنیم ولی همان طور که گفتم کارها را از طریق مجرای حقوقی و قانونی پیش می‌بریم. در این مدت، مسائلی هم مطرح شد و گفتند که برانکو را تهدید به شکایت کردم، در حالی که من هرگز برانکو یا سایر افراد را تهدید نکردم، فقط گفتم برای هر موضوعی، قانونی وجود دارد و ما خارج از مرزهای قانون نخواهیم رفت. پرسپولیس باشگاه‌ کوچکی نیست. ما یکی از مهم ترین باشگاه‌های آسیا را در اختیار داریم و باید بتوانیم از این تهدیدها برای خودمان فرصت بسازیم. فقط دنبال این هستیم که در حق پرسپولیس اجحاف نشود. برانکو و دستیارانش برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و اصرار من بر این است که بتوانیم حقوق و مطالبات او را با توافق پرداخت کنیم.
او درنهایت افزود: امیدوارم در بازی مقابل فولاد بتوانیم یک برد دیگر به هواداران هدیه بدهیم تا یک گام رو به جلو برداشته باشیم. در مدت تعطیلی لیگ نیز تلاش می‌کنیم منابع درآمدزایی را افزایش دهیم و پول بیشتری به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنیم. ما برنامه‌های اقتصادی و مدیریتی کاملی داریم اما زمان می‌خواهیم تا این برنامه‌ها را در باشگاه به انجام برسانیم. با این حال از طرفداران پرسپولیس متشکرم که ما را حمایت و همراهی می‌کنند. از آنها می‌خواهم با همین دقت و ظرافت به کارشان ادامه بدهند و پشت تیم را خالی نکنند. ما امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت‌ها احتیاج داریم.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها